Mighty 3 Gems.

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur pada Allah di atas segalanya. Doa dan harapan yang berpanjangan semoga kita sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Pejam celik hari ini dah 9 syaaban. Sekejap je masa berlalu. Tak lama lagi 1 ramadhan pula menjelma. Semoga kita semua diberi kesempatan untuk bertemu dengan ramadhan kali ini. ;)

Cerita di bulan syaaban, bagi mereka yang belum habis ganti puasa, jangan lengah-lengah..walaupun sehari, hutang tetap kena bayar. Bagi yang belum lagi puasa sunat, jemputlah ambil keberkatan bulan syaaban ini. Belum tentu kita jumpa bulan syaaban tahun depan ;)

Vitamin apa yang paling sesuai untuk tambah tenaga di bulan puasa? Shaklee ada set Mighty 3 Germs.
ESP (Energizing Soy Protein)
  • Awet Muda (Rambut,kuku dan kulit adalah daripada protein,protein berkualiti membantu memperbaiki kesihatan dan meningkatkan pertumbuhan yang baik.Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda)
  • Membina dan perbaiki sel-sel tisu badan enzim dan hormon
  • Pembekal Tenaga (Membekal tenaga dengan segera dan meningkatkan sistem imun,maka baik untuk kekal bertenaga,mencegah migrain .imsomnia dan tekanan
  • Kulit Remaja -Meransang pembentukan semula kulit dan otot,mengurangkan kedutan,agen anti -   penuaan,pengembalikan radian kulit dan kepejalan otot,percepat sembuhan luka dan mengurangkan    kesan parut.
  • Membaiki Memori-Meningkatkan kualiti memori,vitaliti,dorongan seksual dan rangsangan.
  • Membaiki Pigmentasi (Membaiki masalah rambut seperti beruban dan rambut gugur,membaiki masalah pigmentasi,kedutan dan kesan tua.
  • Baik untuk Prostat- Genistein yang terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya ,mengekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser.Ia memusnahkan radikal bebas di dalam sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser.Ia juga sangat baik dalam pemulihan uterus,ovari,menopaus dan pembesaran prostat.
  • Membantu memekatkan dan perbanyakkan susu.
Meal Shakes
  • Nutrisi Lengkap-Menyediakan 24 jenis vitamin,mineral dan zat perlu.Kekurangan pengambilan zat boleh menyukarkan kadar serapan vitamin dan mineral oleh tubuh kita.Ia turut mengandungi lesitin soya yang bekerjasama dengan vitamin larut lemak.
  • Membekal Nutrisi kepada Sel tubuh-Kaya denga protin (tidak mengandungi laktosa),membantu pembinaan sel-sel kulit,kuku,rambut,organ,darah,imun dan lain-lain.
  • Membantu Tumbesaran-Mengandungi vitamin A,C,E,Zink,Selenium yang merupakan agen anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan
  • Mengambalikan Seri Wajah-Mengandungi vitamin B yang lengkap,zat besi dan copper yang cukup untuk untuk membina sel-sel darah merah yang sihat,sekaligus memberikan kompleksi wajah/kulit yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi-Kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Kelazatan Rasanya-Minuman yang lazak untuk diambil bersama fruktos semulajadi:penggantian segera terhadap kekurangan vitamin,mineral dan juga tenaga.Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.Lazat untuk dinikmati oleh semua golongan.
PERFORMANCE
  • Meningkatkan Daya Ketahanan Badan-Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat,menggantikan air ang hilang sewaktu latihan fizikal,meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkan waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  • Membekal Tenaga & Daya ketahanan Fizikal-Ia mengimbangi dan membekalkan elektrolit dalam tubuh dan mengimbagi metabolism air dalam tubuh.Ia mengandungi potassium,Kalsium,sodium ,phosphorus,Magnesium dan chloride.Produk ini turut dirumus ekslusif untuk membekalkan tenaga fizikal terutamanya mereka yang menetapkan kawasan tropika dan mereka yang aktif dalam kerja harian.
  • Mencegah Penyahhidratan-Menguranakan kehausan,mencegah penyahhidratan,melembabkan kulit dan kelihatan muda.
  • Mengekalkan Paras Gula-Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula darah yang penting bagi tenaga otot dan percepatkan sembuhan akibat kecederaan otot.

Cara Bancuh :campurkan satu sudu besar untuk setiap ESP, Meal Shakes dan Performance .

Berminat? Hubungi saya untuk pertanyaan dan pesanan. InsyaAllah saya akan berikan harga yang terbaik ;)
Wardah
Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget