Bijak dan sihat....dengan omegaguard dan mealshakes Shaklee

Assalamualaikum...

Terima kasih kerana menziarahi blog saya. Bagi yang baru pertama kali, untuk pengetahuan blog ini, adalah satu wasilah untuk saya kongsikan vitamin yang terbaik untuk anda. Kenapa saya katakan terbaik? Bukan sebab orang lain kata, tetapi kerana saya sendiri mencubanya dan merasainya. Saya berikan anak saya meal shakes dan omegaguard. Saya pula mengambil Set Kurus untuk ibu menyusukan. Dan suami saya pun mengambil set kurus.

Alhamdulillah...kami berdua suami isteri terasa perbezaannya setelah mengambil vitamin Shaklee. Badan pun semakin ringan dan bertenaga. Tips? Perlu konsisten...dan jangan skip makan vitamin mengikut waktu.

Anak kami? Alhamdulillah Asyraf dan Hadif sangat jarang-jarang demam dan selesema. Yang paling best, ingatan Asyraf semakin tajam dan kuat. Kenapa saya kata begitu? Asyraf dapat menghafal dengan baik dan cepat. Alhamdulillah.



Setiap ibu bapa memang sayangkan anak mereka? Anak-anak kecil adalah ahli-ahli syurga. Ye, dan mereka adalah harta kita di dunia dan akhirat. Sayangi anak anda? Berikan mereka yang terbaik... ;)

Hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi percuma ;)
Wardah


Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget