Anak Sihat...anak Pintar ;)

Assalamualaikum..

Salam Jumaat buat semua. Semoga sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Ameen ya rabb!! Sempena hari Jumaat ini, seeloknya kita banyakkan selawat dan berzikir, dan jangan lupa baca surah Al-Kahfi. Terdapat beberapa kelebihan khusus yang telah disebut oleh Rasulullah sallAllahu 'alaihi wasallam bagi sesiapa yang membaca surah al-Kahfi.

 Antara kelebihannya ialah pengampunan dosa di antara Jumaat dengan Jumaat jika dibaca pada hari Jumaat dan dijauhi fitnah al-Masih ad-Dajjal jika menghafal 10 ayat terawalnya.  Berikut adalah antara hadith mengenai kebaikan surah al-Kahfi:

Ok, jika anak anda selalu demam, selesema dan kurang beri tumpuan waktu belajar. Mealshakes dan omegaguard paling sesuai untuk anak-anak anda.

Kenapa ianya paling sesuai??

MEALSHAKE
Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang. Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. Mealshake membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. sumber yang kaya kalsium, fiber dan protein. Berperisa vanilla yang sedap.

OMEGA GUARD
Mengandungi EPA dan DHA yang penting untuk perkembangan otak anak anda. DHA merupakan ramuan utama yang diperlukan untuk membentuk sel membran neuron, yang menjadi penghubung antara sel yang lain serta mempengaruhi fungsi neurotransmitter acetylcholine dan membantu sel otak berhubung. Otak yang sihat akan melahirkan pemikiran yang pintar.

DHA memperbaiki tumpuan kanak-kanak, sikap dan fungsi kognitif serta kadar pembelajaran.
- kanak-kanak akan lebih fokus serta memberi tumpuan sama ada ketika bermain atau belajar.

Apa tunggu lagi...sempena promosi mealshakes bulan jun ini, harga istimewa menanti anda. InsyaAllah anda pasti tidak menyesal. Hubungi saya... ;)

 Wardah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget