ESP....terbaikkk....;)

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur pada Allah atas segalanya.Semoga kita sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Ameen ya rabb!! Pejam celik..pejam celik..hari ini 1 Syaaban..Maknanya...tidak sampai 30 hari lagi sudah masuk bulan ramadhan. Jadi, antara amalan sunat  dilakukan hari ini..hari isnin...puasa sunat isnin merangkap puasa sunat syaaban dan potong kuku!! Ye, isnin adalah antara hari yang sunat memotong kuku selain hari khamis dan jumaat!! Yang terbaik...mestilah hari Jumaat.
  1. JUMAAT - Nescaya keluar dosa masuk pahala dan rahmat;
  2. ISNIN - Nescaya keluar gila dan penyakit masuk sihat;
  3. KHAMIS - Nescaya keluar penyakit dan masuk penawar.
Senangkan? Nak buat baik, baru niat dah dapat pahala. Bila kita buat, dapat pahala lagi. Sayangnya Allah pada kita.  ;) Sedikit peringatan bersama pada hari ini!!

Ok, bagi mereka yang selalu ada masalah penghadaman, bolehla mengambil ESP sebagai makanan tambahan anda. Betul ESP sangat-sangat membantu. Saya sendiri, alhamdulillah setiap pagi sebelum sarapan saya mesti dapat 'nature calls'. Apa maksud nature calls? Itu bahasa tersirat...bahasa tersurat..ialah buang air besar :D

Itupun salah satu nikmat, nikmat yang Allah beri pada kita. Cuba bayangkan jika ada orang tidak membuang air besar? Ya Allah mesti tersiksa kan? Makan...makan..makan...tapi tetap tak membuang? Kesian badan kita. Jadi, salah satu penyelesaiannya ialah mengambil ESP, insyaAllah ianya sangat melawaskan. Cuba baca testimoni di bawah ini ..

Seeloknya di waktu perut kosong, ambil sesudu ESP dibancuh dengan air masak, atau boleh juga cuba resepi di sini. Selain membekal tenaga segera kita ianya juga  bagus untuk penghadaman.

Apa tunggu lagi...hubungi saya untuk harga yang istimewa dan konsultasi percuma. ;)
Wardah
ID : 933403
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll

Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget