[Testimoni]Set Skin Care Shaklee...Dulu kulit muka berminyak,kusam, jeragat, haid tidak teratur....tetapi kini tidak lagi dengan Set Skin Care Shaklee

Assalamualaikum

Alhamdulillah syukur pada Allah di atas segalanya. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah selalu. Ameen ya rabb!!Wanita memang sinonim dengan kecantikan. Siapa yang tak nak cantik kan?? Kak Ton pun cantik...eh ke situ pulak. Di luar sana pun, ada pelbagai produk kecantikan...kalau ikut alphabet A sampai Z..rasanya semua lengkap. Cuma, tidak perlulah saya senaraikan produk-produk di luar sana tu. Set Kecantikan Shaklee atau Set Skincare ni memang la best, sebab apa saya kata best? Setiap vitamin di dalam set kecantikan ni ada peranan masing-masing.

Apa itu Jerawat?
Banyak definisi jerawat atau pengertian jerawat yang dijelaskan oleh para pakar kesehatan. Disini kami ringkaskan bahwa jerawat adalah kondisi umum di mana pori-pori kulit tersumbat sehingga terbentuk kantung-kantung minyak yang terpadu dengan kotoran dan sel-sel kulit mati.

Bakteri penyebab jerawat akan tumbuh dalam paduan ini dan berkembang biak. Jika keadaan ini dibiarkan maka pori-pori yang tersumbat akan membengkak dan akan terbentuk timbunan nanah. Apabila permukaan kulit telah matang maka akan pecah dan akan mengeluarkan nanah.

Jerawat adalah penyakit kulit yang cukup besar jumlah penderitanya. Kligmann, seorang peneliti masalah jerawat ternama di dunia berpendapat, "Tak ada satu orang pun di dunia yang melewati masa hidupnya tanpa sebuah jerawat di kulitnya."

Bagaimana Set Skin Care Dapat membantu anda?
Set ini terdiri daripada ESP, Alfalfa, Vitamin E, dan B-Complex. Secara ringkasnya...

Alfalfa sebagai detoks, untuk membuang toksin dari tubuh yang jadi penyebab tumbuhnya jerawat.

Vitamin E sebagai anti oksida bagi menghalang radikat bebas dari merosakkan kulit. Vitamin E juga membantu menghilangkan parut2 jerawat.

ESP pula membantu menghasilkan sel-sel kulit baru, dan apabila sel-sel kulit baru tumbuh maa hilanglah kesan parut jerawat tadi.

B- Complex membantu mengurangkan garis-garis halus di muka. B-Complex juga menjaga kesihatan kulit daripada dalam.

Ok, kita baca testimoni Puan Shira Za di bawah.

Ingin cantik macam Puan Shira Za? Hubungi saya ;)
Wardah


Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget