ESP Shaklee...Tahan berapa lama?

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah.

ESP...siapa yang tak tahu dan baru tahu, ESP ni merupakan produk paling hot Shaklee. Kenapa? Sebab ESP ni sesuai untuk digandingkan dengan apa jua set dalam Shaklee ni. Nak cantik...ibu menyusu...nak diet...macam-macam lagi lah, paling penting nak sihat mesti la ada ESP ni kat rumah. InsyaAllah, untuk ke arah kesihatan yang semulajadi...ESP adalah produk paling best dan paling meletop!! Tak percaya? Tak sampai beberapa bulan saya bersama dengan Shaklee, pernah ESP sold out...sampaikan semua orang pening kepala, yela..sambutan untuk ESP sentiasa ada dan amat memberangsangkan.

Cerita pasal ESP ni, memang takkan habis. Seperti biasa saya tetap nak kongsi juga kenapa dikatakan ESP ni best. Dari persepsi saya seorang pelanggan dan pengedar Shaklee. Lepas tu, soalan yang biasa kita dengar berapa lama 1 canister ESP ni boleh bertahan. Tu memang biasa, sebagai pengguna memang kita nak tahu semua tu betul tak? Apapun, jom baca apa yang best tentang ESP ni.
  1. ESP berjaya memekatkan susu badan saya. 
    • Ni memang best, minum je ESP...alhamdulillah Hadif menyusu tak lama dan cepat kenyang? Kenapa? sebab ESP ni memekatkan susu.
  2. ESP memberi tenaga kepada saya sepanjang hari
    • Sebelum sarapan saya mesti ambil ESP, dan alhamdulillah sejak kenal dengan ESP ni saya memang tak mengantuk waktu siang.
  3. ESP menghilangkan parut-parut lama saya.
    • walaupun takde la parut apa sangat pun kan? tapi, macam biasa...sebagai manusia mesti la ada juga parut-parut lama macam jerawat ke, chicken pox ke, dan macam-macam lagi. Alhamdulillah parut dah makin pudar. Ye!!
Ok, mari kita lihat pula kelebihan ESP ni

ESP ni berbentuk serbuk dan perlu dibancuh, boleh dibancuh dengan apa sahaja. Nak tahu resepi klik sini. Saya lebih suka bancuh dengan air masak/suam sahaja. Sebab, dapat rasa ketulenan ESP, memang best...!! Siap kalau dengar je bunyi shake di dapur dua orang hero kecil saya akan berlari ke dapur...'ibu nakkk!!'

Berapa lama 1 canister (850g) ni boleh tahan? Jika anda seorang, dan hanya mengambil 1 sudu sehari boleh tahan dalam 2-3 bulan. Tapi, jika macam saya berdua (saya dan suami), lebih kurang sebulan juga tahan ESP ni. 

Jadi amat berbaloi, anda hanya berbelanja tak sampai RM50 sebulan untuk kesihatan yang optimum. Tapi, kalau nak harga yang super duper jimat boleh hubungi saya. InsyaAllah saya akan berikan harga istimewa kepada anda. Yang lagi best, dapat free gift!! ;)

ESP ni pun banyak testimoni. Yela, tak lengkap jika tanpa testimoni kan?

Lagi Entri berkaitan dengan ESP Shaklee
  1. ESP sebagai milk booster
  2. Turun 20kg dengan ESP
  3. Kulit semakin cantik selepas ambil ESP
  4. Resepi ESP yang patut anda cuba
  5. Beza ESP dengan soya lain

Hubungi saya

Wardah




Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget