Nak jadi ahli Shaklee? Jana Pendapatan Dengan Shaklee

Alhamdulillah...syukur kepada Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah.ammen ya rabb!!

Sudah lama saya terpanggil untuk mencoret tentang menjana pendapatan dengan Shaklee. Alhamdulillah Allah telah menggerakkan hati saya untuk menjadi ahli Shaklee pada bulan Mac 2013. Itupun setelah lebih 4 bulan menggunakan produk Shaklee. Alhamdulillah...sekarang telah setahun saya menjadi ahli, pendapatan saya dengan Shaklee sudah mencecah 4 angka sejak Januari 2014. Alhamdulillah!!

Sebelum menceburi Shaklee, saya turut risau sekiranya saya perlu mencari orang dan menjual barang..yela, kata MLM kan? MLM mana yang tak menjual barang. Tetapi, memang benar dengan Shaklee..kita sebagai penjual tidak perlu mencari pembeli...kerana pembeli yang mencari kita. Percaya tak? Itu yang saya alami kini, setiap hari mesti ada orang email, sms, pm dan telefon nak tanya dan beli barang. Alhamdulillah. Syukur sangat-sangat. Nak tahu cara? InsyaAllah saya boleh ajar ;)

Jadi, dengan rasa berbesar hati saya menjemput sesiapa sahaja yang ingin menjadi ahli di bawah saya. Apa bestnya saya berbanding orang lain? Mestilah best kan?? :D

1. Hanya jauhari mengenal manikam!! InsyaAllah saya akan ajar segala teknik dan ilmu yang saya ada..supaya anda dapat berjaya sekurang-kurangnya seperti saya atau lebih berjaya dari saya!!Tiada istilah kedekut ilmu di sini ;)

2. Anda akan saya masukkan ke dalam grup rahsia saya, yang segala maklumat berkaitan ada dikongsi untuk semua anak didik saya.

3. Anda juga akan di ajar satu persatu..belajar sampai faham..belajar sampai pandai cara-cara membina blog, pemasaran, dan sebagainya.

Bagaimana nak mendaftar?

Jangan risau, hanya perlu berikan saya nama, no kad pengenalan dan beberapan perkara penting untuk saya daftarkan terus ke dalam sistem online Shaklee. Senang kan? Dalam masa beberapa minit anda akan terus menjadi ahli Shaklee yang sah.

Bagaimana nak bermula?

Jangan risau...saya akan bimbing anda, dan masuk ke dalam grup facebook rahsia serta grup rahsia lain. Nama pun rahsia kan? hehe hanya mereka yang jadi ahli di bawah saya akan dapat layanan eksklusif itu.

Masih ragu-ragu dan perlukan penjelasan? Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget