[Testimoni]Set Kurus Shaklee...Dalam masa 2 bulan...ada perubahan...muka makin cantik...putih...

Assalamualaikum..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya...Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah. 

Alhamdulillah...cuaca dah semakin baik. IPU pun sudah tidak berada di dalam keadaan yang bahaya. Kalau tak mesti ramai yang berkurung dalam rumah, nak elak bahaya jika berada di luar rumah.

Hari ini saya nak kongsikan testimoni Puan Salmeza, nampak tak perbezaan rupa beliau? Apa yang beliau ambil? Baca dulu ye testimoni tu...

Dalam masa 2 bulan ada perubahan. Puan Salmeza mengambil ESP, Vit C dan Herb lax. Apa kaitan semua tu??

ESP
~Kekal Muda
~Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi
~Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki
~Kulit berseri dan anjal
~Pemberi tenaga segera
~Memulihkan Pigmentasi
~Memperbaiki Memori

Vitamin C
 ~ Mencantikkan kulit - Pengambilan Vita C setiap hari dapat membantu anda mendapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama pembentukan jeragat.

~ Membentuk Kolagen - Ia dapat merangsang pembentukan kolagen yang mana kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.

~ Memperbaiki simptom Pendarahan - Kekurangan Vita C adalah penyebab gusi berdarah, lebam dikulit, lambat pulih dari kecederaan, kulit kering, ruam dan kulit kasar.

~ Peningkatan Sistem Imun - Membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, megukuhkan sistem imun, peningkatan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, dan juga mengurangkan simptom selsema.

~ Memperbaiki Insomnia - Ia dapat memperbaiki insomnia, stress dan masalah keresahan.

~ Mengekalkan Kolesterol Sihat - Ia dapat mengurangkan kolesterol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalan pendarahan dalam hidung, pendarahan serebral dan skurvi.


Kebaikan Herb Lax

  • pembersihan najis yang tersekat
  • meransang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita
  • membantu masalah sembelit
  • tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi
  • mengempiskan perut
  • ia membantu dalam mengurangkan atau memberi kepejalan pada perut. sesuai di ambil seperti biasa atau dicampur dalam air panas, sebaai minuman teh herba.
Apa tunggu lagi? Boleh hubungi saya. Kita hanya berusaha..insyaAllah dengan izin Allah semuanya menjadi ;)
Wardah
ID : 933403
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll


Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget