[Testimoni]ESP Shaklee..Ambil ESP 4 bulan...turun 20 kg...

Assalamualaikum..

Salam jumaat semua..insyaAllah hari ini saya nak kongsikan testimoni Puan Atikah. Hilang 20 kg, dengan hanya mengambil ESP.

Kenapa perlu ambil ESP:


ESP ialah sumber protein terbaik di dunia. Tidak seperti kebanyakan protein di pasaran. Protein ESP ialah daripada sumber soya bukan GMO. Jangan salah tanggapan ya, walaupun ESP ni soya tapi ESP ni bila kita minum tak rasa macam minum air soya pon. ESP ni bau vanilla tau. Memang best bau vanilla. Macam aiskrim. Sedap yummy. Lagi sebab lain ialah badan kita terdiri daripada otot-otot yang mana untuk mengekalkan otot-otot ini, kehadiran protein adalah sangat penting. Protein juga diperlukan oleh badan kita bagi membina se-sel dan tisu-tisu baru setiap hari. Memastikan sumber protein terbaik semestinya adalah tanggungjawab kita sepenuhnya. 

Setiap hari badan kita akan membina sel dan tisu baru. Sel dan tisu yang lama akan mati dan digantikan dengan sel yang baru ini. Sel baru yang dibina adalah sama sepertimana sel yang telah mati. Sekiranya sel yang telah mati merupakan sel yang tidak baik, sel baru yang terhasil pasti sama seperti sel yang telah mati tersebut. Bagi memastikan tisu-tisu dan semua sel dalam badan kita menjadi sel dan tisu yang lebih baik daripada asal, tentunya sumber protein yang menjadi makanan asas kepada pembentukan sel ini haruslah daripada sumber protein yang elok dan tinggi kualiti.

Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Siapa yang boleh mengambil ESP?
  1. Ahli Sukan
  2. Ibu yang menyusukan
  3. Mereka yang nak diet
  4. Ibu yang hamil
  5. Mereka yang menjaga kecantikan
  6. Suami isteri
  7. Untuk kesuburan
  8. Warga Emas.
Pendek kata...semua boleh minum ESP. 1 canister ESP boleh dikongsi dengan semua ahli keluarga. Untungkan? ;) Hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi percuma ;)
 Wardah
ID : 933403
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll



Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget