[Testimoni] Bengkak susu penangan ESP Shaklee!

Rindunya nak kembali mengepam, alhamdulillah anak saya kini dah berusia 2 tahun 1 bulan. Sebelum ni rutin di pejabat memang 3x saya akan mengepam. Pkl 10pagi, 1petang, dan 4 petang. Alhamdulillah bila anak dah 2 tahun ni saya tidak lagi mengepam susu. Mencukupi hanya bagi direct waktu di rumah nanti. Saya juga, mula jatuh cinta dengan ESP Shaklee sehingga sekarang, stok ESP sentiasa ada. Begitu juga dengan Puan Puteri. ESP membantu perjalanan beliau menyusukan anak. Memang betul, jika anda minum ESP warna susu yang diperah lebih pekat berbanding yang tidak mengambil ESP. Kerana itu juga, bayi yang minum susu badan ibu yang ambil ESP lebih cepat berasa kenyang. Jemput baca testimoni di bawah ;)
esp, breastfeeding

Puan Puteri terpaksa meminimumkan pengambilan ESP kerana selepas ambil ESP pasti berlaku bengkak susu. Wah, memang sakit bila bengkak susu ni!! Siap meleleh lagi...!!

Sebagai ibu, kita memang akan berusaha memberi yang terbaik kepada anak kita. Saya yakin semua ibu begitu. Tahniah jika anda sedang bercadang dan berusaha untuk menyusukan anak anda sehingga usianya 2 tahun!!

Jika, anda mencari makanan tambahan..Shaklee ada jawapannya ;)
Sila hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

1 comment:

matdin said...

wahh.. macam klinik dah hehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget