Cara Makan Set Skincare Shaklee

Salam ya salam...

InsyaAllah hari ini saya akan ceritakan cara makan Set Skincare Shaklee. Set ini memang hot, sentiasa ada orang tanya dan berminat. Pendek kata, memang popular la set ini.

Sebelum itu, mari kita tengok apa yang ada di dalam set ini.

Soalan yang lazim ditanya oleh pembeli dan pengguna ialah

1. Berapa lama tahan set ini?

B-Complex - 4 bulan
Vita-C Plus - 6 bulan
ESP - 2 bulan
Vitamin E - 4 bulan

2. Macam mana cara makan dan pengambilan Set Skincare ini?

B-Complex - 1 biji
Vita-C Plus - 1 biji
ESP - 1 ke 2 sudu setiap hari
Vitamin E - 1 biji

 3. Apa pantang makan vitamin Shaklee?
Tiada pantang, cuma jika anda sukakan minum berkafein pastikan jarak pengambilan vitamin sekurang-kurangnya 1 jam sebelum atau selepas ambil minuman berkafein.

4. Lain-lain
Pastikan mengambil air masak sebaiknya 3 liter sehari, untuk menjamin kelancaran vitamin-vitamin bekerja ;) Masa pengambilan vitamin pula, saya akan nasihatkan ikut kesesuaian masing-masing. Sebab setiap orang adalah berbeza,

Jangan risau ye, jika anda membeli set ini dengan saya..saya akan berikan JADUAL MAKAN EKSLUSIF dari saya. Dan tidak lupa juga FREE GIFT!!

Untuk membaca banyak testimoni boleh rujuk TESTIMONI SET SKINCARE SHAKLEE.

Nak order set ini? Boleh terus hubungi saya..kerana saya sentiasa ada ready stock!!

http://supplementforall.blogspot.com/2014/03/jana-pendapatan-dengan-shaklee.html



Sila hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget