[Testimoni] Set 3M Shaklee...sekali pam dapat 7oz..dapat 28oz setiap hari dengan mudah!!

Cerita pasal menyusukan anak ni walaupun anak saya dah lebih 2 tahun...lebih pun baru je dekat 2 bulan. Saya masih menyusukan Hadif cuma bezanya saya dah tak mengepam di pejabat. Kalau dulu memang saya akan mengepam 3x sehari. Pukul 10pagi, 1petang, dan 4 petang. Berapa kali anda perlu pam tu bergantung kepada anda. Kalau memang dah keluar rumah lepas subuh mungkin kena pam 4x sehari. Macam saya, rumah dan pejabat dalam 10 minit.

Saya kenal Shaklee ni pun sebab nak mencari suplemen penyusuan, masa tu Hadif ada eczema. Walau tak teruk mana, cuma kalau saya silap makan memang Hadif akan dapat kesannya. Macam-macam juga saya google, minyak kelapa dara, alpha liphid dan sebagainya. Tetiba tertarik dengan Shaklee, walau saya dah tahu lama produk ni, masa tu dalam minda saya produk Shaklee mahal. Tetapi, rupanya..tidakla semahal mana ;) Alhamdulillah Allah gerakkan hati saya untuk beli Shaklee yang kini saya dah jatuh cinta malah dah jadi pengedar ;)

Jom baca testimoni Puan Siti yang ambil Set 3M. Apa 3M tu?? bukan membaca..mengira..mengeja tau. Tapi Make More Milk.

Apa yang ada di dalam Set ini?
Nampak banyakkan? Jangan risau, saya akan cadangkan bersesuaian dengan bajet anda. Nak jadi ahli?
Sila hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget