[Testimoni] : Muka dah tak perlu make-up dan bedak sejak amalkan Vit C dan Vit E Shaklee

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah. Siapa yang tak suka cantik sila angkat tangan? hehe macam tak best je kan soalan tu..Apapun, wanita dan cantik memang sinonim. Macam saya, alhamdulillah kategori kulit yang tidak banyak masalah..jerawat nak naik pun segan. Ada pula, orang yang memang kulit bermasalah..berminyak..jerawat dan macam-macam lagi. Pendek kata full pakage ;) Walaupun muka saya ni kurang bermasalah, tetapi saya tetap ambil ESP + Vitamin C dan juga vitamin-vitamin lain. Yela, anak dah 2..hero pula tu..sebagai ibu saya perlu makanan tambahan untuk mengharungi hari-hari saya.Ok, cukup cerita pasal diri sendiri.

Saya nak kongsi testimoni pengguna yang ambil Vitamin C dan vitamin E. Jemput baca ye!!


Dari testimoni di atas, muka puan Yati ni memang tiada masalah..cuma selepas 2 bulan ambil Vitamin E dan Vitamin C..yang bestnya dah tak perlu kenakan sebarang make-up kat muka. Dan paling best suami turut puji muka semakin licin dan gebu!!

Apa peranan 2 vitamin ini?
Vitamin E sebagai anti oksida bagi menghalang radikat bebas dari merosakkan kulit. Vitamin E juga membantu menghilangkan parut2 jerawat.

Vitamin C membantu merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit

Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget