[Testimoni] Turun 25kg dalam 5 bulan dan cara makan Set Kurus Menyusu Shaklee!!!

Assalamualaikum

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah di atas segalanya...semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah...ameen ya rabb!!Sebagai manusia, kita memang inginkan kepuasan diri sendiri..betul tak? Yang gemuk, nak kurus. Yang terlalu kurus nak naikkan berat badan! Pokok pangkalnya, semuanya untuk diri sendiri...tambahan jika badan anda gemuk, antara keburukannya ialah mudah dapat penyakit, susah nak cari saiz baju atau seluar, terasa rendah diri berbanding dengan rakan-rakan yang kurus, pergerakan yang agak terbatas, mudah dan cepat letih, dan bagi orang Islam sendiri susah nak beribadah, yela bila badan besar dan berat nak sujud dan rukuk agak sukar. InsyaAllah hari ini saya nak kongsi satu lagi testimoni Set Kurus Menyusu Shaklee. Boleh jemput baca dan lihat testimoni di bawah.

Ok, menurut Puan Maya..buat permulaan beliau hanya ambil Alfalfa + Lecithin sahaja. Kemudian baru ditambah dengan ESP, dan OmegaGuard.

Cara makan pula,
- Alfalfa sebelum makan
- Lecithin selepas makan
- ESP ambil bila lapar.

Paling penting....beliau kurangkan makan nasi dan makanan berminyak kerana masih menyusukan anak!! Nak kurus ni memang kena kuat semangat sikit, dan perlukan pengorbanan. Kalau nak lagi cepat turun, boleh buat exercise. Memadai 30 minit setiap hari!!
http://supplementforall.blogspot.com/2014/03/jana-pendapatan-dengan-shaklee.html

Anda ibu menyusu dan bimbangkan berat badan semakin naik? Sila hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget