[Testimoni] Turun 10kg dengan Set Kurus Shaklee!!

Salam Jumaat buat semua pembaca blog kesayangan saya!! Doa dan harapan yang berpanjangan semoga sentiasa berada di dalam keadaan sihat dan dalam rahmat dan kasih sayang Allah sentiasa..ameen ya rabb!! Dah lama rasa tak bercerita mengenai Set Kurus Shaklee, yela memang ramai pelanggan yang ambil Set Kurus ni. Kira memang set popular selain Set 3M, Set Hamil, Set Pantang dan macam-macam lagi. Tak sungguh tak melata, tak sungguh orang pun tak kata ye tak?? ;)

Jemput baca testimoni di bawah, testimoni Puan Nadia..yela, bila cerita tang kurus ni kita memang suka jamu mata dengan gambarkan? Jom jamu mata ;)

Ok, dah baca? Kesimpulannya, memang segalanya perlukan ilmu dan kesabaran serta kesungguhan. Jika di mulut cakap nak kurus, tapi masih makan nasi siang malam pagi petang, tak guna juga ye tak?? Nak kurus, ambil suplemen tapi tak tahu pula cara pengambilan...main hentam kromo je..tak guna juga kan? Jika membeli dengan saya, memang saya sertakan sekali jadual cadangan untuk kurus..kira plan pemakanan la. dan jadual pengambilan vitamin. Dan saya sering nasihatkan pelanggan untuk minum air masak bebanyak!! Dan beri kesan jika air masak tidak diambil secukupnya!!

Nak seribu daya, mahu seribu cara...jadi jika kita benar-benar nak..semua dari diri kita. Usaha tangga kejayaan...!!
http://supplementforall.blogspot.com/2014/03/jana-pendapatan-dengan-shaklee.html

Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget