[Testimoni] Set Migrain Shaklee terbaik untuk pesakit Migrain

Assalamualaikum..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah!! Jika anda sakit, jangan mengeluh kerana sakit itu adalah penghapus dosa jika kita bersabar...betul tak? Antara hikmah waktu sakit ialah kita akan lebih mengingati Allah. Setuju tak? Sebab itu, Allah uji kita dnegan penyakit..mungkin kita dah lama tak berzikir pada Dia...mungkin juga dah lama air mata kita tidak membasahi pipi ketika berdoa. Minggu lepas, saya mc satu hari kerana sakit kepala...memang betul-betul sakit!!! Gagahkan juga diri pergi ke klinik sebab berniat untuk ambil mc, malas nak apply leave walau pagi tu dah ambil B-Complex!! ;) Sampai di klinik...tersentuh dengan slogan di klinik berkenaan 'Sakit itu Gugurkan Dosa '. Kata doktor antara puncanya mungkin sebab waktu tidur yang terganggu dan simptom dan period. Betul juga tu, sebab sudah 2 malam saya tak dapat tidur selepas pukul 4 pagi!! ;) Apapun, alhamdulillah sakit kepala saya hilang selepas saya manfaatkan tidur 1jam selepas Zohor.

Ok, dipendekkan cerita..saya nak kongsi testimoni berkaitan Set Migrain Shaklee. Jemput baca!!

Berapa biji perlu ambil?

Amat digalakkan juga untuk amalkan membaca Ayat 19 Surah Al-Waqiah,
Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget