Senarai Harga Produk Shaklee

Assalamualaikum..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah. ramai kat luar tertanya-tanya harga produk Shaklee kan? Saya dulu pun masa jadi pengguna sebelum jadi pengedar turut tertanya-tanya harga produk Shaklee. Oleh kerana saya memang suka bertanya kepada pakcik saya, iaitu Google maka saya telah temui apa yang saya cari. Jadi bagi mereka di luar sana boleh rujuk senarai harga di bawah ye...nak tanya saya pun boleh!!


Jika anda nak dapat harga istimewa, sukacita saya jemput anda jadi ahli. Kenapa? Kerana anda akan dapat penjimatan harga sehingga 20%. Untung kan? Tiada masalah jika anda jadi ahli untuk kegunaan sendiri, jika serius nak menjual pun...turut tiada masalah! ;)

Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget