[Testimoni] Pengalaman berbeza ambil Set Hamil Shaklee

Assalamualaikum..

Alhamdulillah segala puji dan syukur kepada Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah ameen ya rabb!!

Pengalaman hamil/mengandung merupakan pengalaman paling bermakna bagi seorang ibu. Saya sendiri, dua kali hamil..memang rasa seronok sangat. Tambahan bila usia kandungan dah semakin membesar, kerana terasa akan kewujudan hamba Allah di dalam perut kita. Ye kan? Bila kandungan dah masuk semester akhir...rasa pergerakan bayi, badan kita makin berat hehe dan paling best...tak sabar sangat nak anak tu lahir, nak tengok dan cium puas-puas!!!

Ramai ibu hamil di luar sana mengalami masalah ketika hamil. Ada yang diuji Allah dengan pelbagai dugaan. Apapun semua tu akan di beri pahala oleh Allah. Jangan risau ;)

Saya nak kongsi testimoni Puaan Noor yang rasa perbezaan dengan mengambil Set Hamil Shaklee berbanding ketika hamil anak sulong beliau. Jemput baca!!


Iye, peranan makanan tambahan memang penting untuk kita zaman sekarang ni. Tambahan jika anda seorang yang kurang menjaga pemakanan dan diet seharian. Jika anda hamil, selain makan ubat yang diberikan oleh doktor jangan lupa ambil makanan tambahan. Jika tanya saya, saya cadangkan ambil Set Hamil Shaklee ;)

Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

1 comment:

sal ya said...

Shaklee yg fames amos.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget