[Testimoni] Lagi testimoni parut jerawat hilang dengan Set SkinCare Shaklee

Assalamualaikum..

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah..ameen ya rabb!!  Ramai yang tanya saya perihal Set Kecantikan Shaklee..yela, siapa yang tidak sukakan kecantikan kan? Allah pun sukakan kecantikan..sebab itu kita kena selalu bersih kemas dan cantik.Ramai juga yang mencari bagaimana nak hilangkan parut jerawat dengan Shaklee. Berkesan ke? Contoh terdekat yang saya nampak ialah adik saya, dia memang amalkan ambil Vitamin E..saya perasan muka dia dah tiada lagi parut-parut dan pori-pori di muka pun kelihatan mengecil. Itu testimoni adik sendiri. Apa kata kita jamu mata pula dengan testimoni di bawah. Jemput baca testimoni Puan Ema.



Ringkasan dari testimoni di atas, dapat disimpulkan bahawa muka beliau naik jerawat yang banyak selepas mencuba pelbagai produk pada awal 2013. Walaupun produk itu untuk hilangkan jerawat. Sebab itu kita perlu berhati-hati untuk mengguna produk di luar sana. Memang banyak...tapi, belum tentu tiada kesan sampingan. Lebih buruk jika ia memudaratkan. Kemudian pertengahan tahun, beliau mencuba produk Shaklee. Alhamdulillah selepas 2-3 bulan kelihatan jerawat muka beliau semakin kering dan parut semakin pudar.

Nak tahu apa yang Puan Ema ambil? ESP + Alfalfa + Vitamin E

Alfalfa sebagai detoks, untuk membuang toksin dari tubuh yang jadi penyebab tumbuhnya jerawat.

Vitamin E sebagai anti oksida bagi menghalang radikat bebas dari merosakkan kulit. Vitamin E juga membantu menghilangkan parut2 jerawat.

ESP pula membantu menghasilkan sel-sel kulit baru, dan apabila sel-sel kulit baru tumbuh maa hilanglah kesan parut jerawat tadi.

Selain 3 produk di atas boleh juga diambil bersama B-Complex dan Vitamin C.
B- Complex membantu mengurangkan garis-garis halus di muka. B-Complex juga menjaga kesihatan kulit daripada dalam.

Vitamin C membantu merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit

Boleh hubungi saya ;)
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget