[Testimoni] Nutriferon Shaklee Terbaik...penawar sakit tekak..

Alhamdulillah...segala puji bagi Allah di atas segalanya.

Semenjak dua menjak ni, cuaca sekeliling kita memang tak menentu. Disangkakan panas hingga ke petang, rupanya hujan di tengah hari. Eh, macam lagu pulak. ;)

Disebabkan cuaca yang tak menentu ini, kesihatan kita pun kadang-kadang ada naik dan turunnya. Tak payah cerita jauh-jauh, keluarga kecil saya pun diuji dengan nikmat sakit oleh Allah. Mulanya, dua hero saya diuji demam, saya ada cerita kat sini. Kemudian, teman serumah (suami saya) saya pula demam!! Dan akhirnya, minggu lepas...saya orang terakhir yang diuji oleh Allah dalam keluarga kecil saya tu. Saya kena tonsil. Bengkak dan menyakitkan!!

Alhamdulillah, saya telah mengambil Nutriferon Shaklee sebagai penyelesaian.
Macam mana rupa nutriferon tu? Ok tengok pic bawah :)

Hari pertama mengambil, saya mendapat insomnia. Malam kedua juga begitu. Rupanya saya mengalami healing crisis atau krisis penyembuhan. Dan alhamdulillah hari ke-3 saya sudah sihat. Biasanya kalau kita ke klinik mesti doktor akan berikan antibiotik kan? Maklumlah tekak dah kena jangkitan, tetapi dengan Nutriferon Shaklee nak tahu apa manfaat utama kita akan dapat?
  1. Mengukuhkan Sistem Imun dalam masa 3 hari 
    • satu-satunya interferon semulajadi di dunia. Kajian-kajian menunjukkan bahawab interferon mampu merangsang dan mempertingkat secara keseluruhan sistem imun tubuh dengan mengerahkan sistem pertahanan semulajadi tubuh berfungsi untuk membunuh : T-cells, B-cells dan makrofag.
  2. Melawan kanser dan tumor. 
    • Interferon semulajadi mengandungi polisakarida yang merangsang dan mengaktif immunoglobin melawan sel-sel tumor dan kanser. Selain itu ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu-waktu kemoterapi.
  3. Melindungi influenza
  4. Meringankan stress dan kelesuan
  5. Melambatkan penuaan 
    • Formula unik Nutriferon merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Jadi, sel-sel akan menjadi lebih kuat.
  6. Mengurangkan infeksi oleh pesakit-pesakit Hepatitis B dan C
    • Keberkesanan Nutriferon dalam memerangi virus akan mengurangkan infeksi dan meminimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain kepada pesakit Hepatitis B & C.
  7. Mempertingkatkan Menopaus 
    • Hypertensi, tahap kolesterol yang tinggi, kitaran darah dan masalah lain berkaitan menopau akan menjadi lebih baik.
  8. Mempertingkatkan PMS 
    • Terbukti secara klinikal mengurangkan simptom yang terjadi akibat ketidakseimbangan sistem endokrin iaitu kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mood swing.
Hubungi saya


Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.

2 comments:

el said...

byk jugak produk shaklee ni ek..igt ubat tuk kesihatan badan..bab2 sakit tekak pun ada ...gud

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Thanks singgah dan komen di blog Kak Mirror semalam. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget