[Testimoni] : Resdung..tiada lagi bersin waktu pagi.

InsyaAllah hari ni nak kongsi satu testimoni. Yang bestnya, testimoni ni dari adik sendiri. Jemput baca ye!!

Pagi tadi, saya telah bertanya khabar adik saya yang baru sebulan makan vitamin Shaklee ni. Yang bestnya, dia dah tak bersin pagi-pagi. Alhamdulillah. Dulu, kalau tak..memang bersin je la dia waktu pagi.

Untuk mereka yang resdung, gejala bersin...gatal hidung..memang sinonim dengan mereka.

Nak tahu apa yang adik saya ambil? Adik saya ambil vitamin asas untuk resdung. ESP dan Alfalfa. Macam mana vitamin ini membantu?

ESP - memberi tenaga
Alfalfa - sebagai detoks dan anti-inflamasi

Dan sebagai bonus yang adik saya dapat, baru ni mak saya cakap muka dia pun dah semakin licin. Alhamdulillah semakin sihat dan handsome. Lupa nak cakap, adik saya ni lelaki ;)

Ok, sesiapa yang ada resdung ni memang sesuai ambil vitamin Shaklee. Saya boleh syorkan bersesuaian dengan bajet anda.

Hubungi
Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget