[Testimoni]Set Kesuburan Shaklee...Hamil setelah ambil set subur selama 2 bulan!!

Alhamdulillah..syukur kepada Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah!!

InsyaAllah pada hari ini saya nak kongsi sedikit testimoni Puan Nurul yang mengambil Set Kesuburan Shaklee.
Alhamdulillah..disini saya nak kongsi sedikit pengalaman saya. Setelah setahun saya mendirikan rumah tangga saya belum dikurniakan cahaya mata. Dan dua bulan lepas saya cuba set kesuburan shaklee berkat doa dan sabar saya akhirnya semalam saya ada berita gembira. Saya disahkan hamil 5 minggu. Doakan saya dan kandungan selamat ye.

Alhamdulillah. Syukur, tumpang gembira untuk Puan Nurul. Memiliki cahaya mata merupakan impian bagi setiap pasangan suami isteri. Ada yang cepat dan ada yang lambat. Bagi pasangan yang masih menantikan cahaya mata. Mengambil Set Kesuburan Shaklee juga merupakan salah satu usaha kita. Kita berusaha, dan doa banyak-banyak kepada Allah. InsyaAllah Allah Maha Mengetahui yang terbaik untuk kita.

Ok, mari kita lihat apa yang Puan Nurul dan suami ambil.
-GLA Complex
-Vitamin e Complex
-ESP

Macam mana vitamin ini membantu?
 ESP :
- Kandungan asid amino Leucine merangsang penghasilan hormon reproduksi
- bantu menguatkan rahim
- sangat baik untuk pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat

GLA Complex:
- Bantu stabilkan hormon
- membetulkan kitaran haid
- mengatasi masalah cyst
- kandungan vitamin E membantu tingkatkan "sexual desires"

Vitamin E :
- Meningkatkan pengeluaran air mani
- Dikenali sebagai 'vitamin cinta' kerana ia bantu menghangatkan hubungan suami isteri

Jika anda masih tercari-cari vitamin untuk kesuburan. Set Kesuburan Shaklee adalah terbaik untuk anda. Ianya sesuai untuk suami dan isteri.
Kita hanya berusaha, Allah juga menentukan yang terbaik untuk kita.

Hubungi saya,


Wardah




Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget