[Testimoni] ESP Shaklee...sebagai milk booster

ESP merupakan produk paling laris Shaklee, pernah baru-baru ni habis stok...semua orang kelam kabut juga dibuatnya. ESP ni adalah produk wajib ada di rumah saya, setakat ni alhamdulillah sentiasa ada stok.

Kenapa? Sebab saya ibu bekerja yang juga melakukan kerja rumah seperti menjaga anak, memasak, melipat kain, mengemas dan sebagainya. Yang paling utama ialah saya ibu menyusu. Anak saya baru berumur 17 bulan, anak sulong saya berjaya susukan lebih 3 tahun. ESP memberi saya lebih tenaga, susu yang banyak dan pekat.

Tak percaya, meh baca testimoni di bawah.

Selain sebagai milk booster ESP juga membantu dalam merawat kulit, cuba baca testimoni di bawah.

Macam mana ESP membantu?


ESP adalah minuman soya yang membekalkan protien. Protien adalah makanan yang penting untuk tubuh kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protien seperti tulang, kulit, rambut, otot, plasma, organ, antibodi, enzim, hormon, hemoglobin dan sel-sel. Manakala sel-sel dalam tubuh badan kita bergantung kepada protien untuk menjalankan fungsinya seperti membina sel-sel baru dan menggantikan tisu-tisu badan yang lama dan tua atau yang telah rosak.

Menarik tentang ESP adalah:

- ESP ni adalah sember protien lengkap yang ada 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar untuk kita dapatkan daripada diet harian kita.

- ESP mengandungi kacang soya non-GMO yang semulajadi dan ia bebas dari kolestrol ia juga rendah lemak.

- ESP terbukti mampu membekalkan tenaga yang boleh bertahan berjam-jam lamanya.

- ESP bantu untuk kekalkan paras gula dalam darah.

- ESP bantu untuk kekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dna pembentukan otot baru,

- ESP tiada perasa tiruan, pengawet dan pewarna.


- ESP mengandungi lemak yang sangat sedikit iaitu 1gm dan tiada laktosa dimana kadar untuk hadam adalah sangat tinggi.

Hubungi saya 
Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget