Masalah kulit berjaya diatasi dengan GLA Complex dan Nutriferon Shaklee

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Semoga kita semua sentiasa dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Alhamdulillah. Ingat lima perkara sebelum lima perkara. Betul kan? Bukan nak bagi tazkirah pun, sekadar ingatan kita bersama. Almaklum sajalah kita ini hanya manusia biasa...selalu lupa dan leka. Sebab itu, muslim adalah cermin kepada muslim yang lain. Kalau kawan salah, kita betulkan....kalau kita salah kawan kita betulkan kita!!

Apa 5 perkara sebelum 5 perkara tu?
  1. Muda sebelum tua
  2. Sihat sebelum sakit
  3. Kaya sebelum miskin
  4. Lapang sebelum sempit
  5. Hidup sebelum mati.
Semoga kita sentiasa beringat, jangan dah terjatuh baru nak terngadah! ;) Ok, kali ini saya nak bercerita-cerita sikit mengenai sihat sebelum sakit. Ada takdir yang boleh kita elak dan yang tak boleh kita elak, yela secara logiknya contoh kita makan sayur-sayuran dan buah-buahan untuk elak sembelit. Contoh kedua pula, kita nak perkumuhan lawas, tapi minum air masak pun kurang....makan pun tak nak makanan berserat, bila sembelit? Siapa nak dipersalahkan?? Ada benda kita boleh elakkan??

Tetapi andainya Allah takdirkan juga kita...diberi ujian kepada kita berupa kesakitan. Tidak bermakna itu akhirnya hidup ini. Betul tak? InsyaAllah kita perlu usaha..usaha..dan usaha...pasti ada jalannya. Saya nak kongsi testimoni di bawah. Pelbagai usaha dah dilakukan, jumpa doktor pakar, makan ubat macam-macam dan akhirnya bertemu dengan shaklee. Alhamdulillah ;)

Ibu Puan Ifah mengambil Nutriferon dan GLA Complex Shaklee.

Nutriferon
Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima
Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan
Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower.  Boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee.

GLA Complex

Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Tiada perisa, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Boleh hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi percuma ;)

Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll 



Disclaimer: Testimonial Produk adalah tidak tipikal, keputusan setiap individu adalah berbeza-beza. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, mengubati atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget