Promosi Januari 2015!!

Selamat Tahun Baru Semua!!

Salam Maulidur Rasul..!!

Maaf lama tak kemaskini blog, 2 bulan juga berulang ke Shah Alam (site), pening kakak HR tengok claim saya hehe Kemudian, buat persediaan anak nak naik Darjah 1.  Macam tak percaya, dah besar anak bujang saya...ibunya pun dah makin tua!! Tapi paling tak tahan, pergi Ikea 2 minggu lepas, sambil jaga anak sebab suami pula nak solat maghrib ada sorang perempuan duduk sebelah tanya saya 'adik ke?' sambil tunjuk anak-anak saya yang 2 orang tu!! Ops...kelakar pun ada ;) Ok, berbalik semula cerita mengenai promosi produk, seperti biasa Shaklee memang buat promosi setiap bulan. Dan bulan ini ialah...
Vivix Buy 6 Free 1
Alfalfa (L/S) Buy 6 Free 1
Vitalea for Children Buy 3 Free 1

Hebat betul promosi awal tahun 2015 ni. Semenjak dua menjak ni Shaklee memang buat 2 promosi setiap bulan, paling tak sangka tahun ni sampai 3 pula ;)




Jom dapatkan vitamin kesayangan anda. Nak baca lebih lanjut tentang Vivix dan Alfalfa ?? Nak baca testimoni?



http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget