[Testimoni] GLA Shaklee terbaik untuk wanita..

Assalamualaikum..

Harapnya tidak terlewat untuk saya ucapkan selamat hari raya kepada semua pembaca blog saya, sahabat-sahabat maya dan realiti, serta semua. Mohon maaf atas salah dan silap yang disedari atau tidak. Hari ini, hari pertama bekerja setelah seminggu bercuti. Walau seminggu cuti, saya tetap menerima order dari pelanggan, dari Pahang, Segamat dan Bangi. Alhamdulillah.

Ok, kali ini saya nak cerita pasal GLA Complex. Dalam banyak-banyak vitamin Shaklee, GLA adalah vitamin yang saya tidak terfikir nak makan. Kenapa? Sebab saya tiada sebab untuk mengambilnya. Antara vitamin yang wajib ambil ialah ESP, Ostematrix, Alfalfa, Lecithin, Herblax, Vitamin C, dan yang kadang-kadang di ambil PD, Zinc, Vit E, Mealshakes, B-Complex.

Sehinggalah pada 3, 4 bulan lepas saya mengalami simptom yang teruk bila nak period. Lagi seminggu nak period saya rasa nak muntah, pening, dan pitam. Pernah saya mc 2 hari. Jika sebelum ni sakit pinggang tu memang biasa. Tetapi rasa nak pitam dan pening tu memang luar biasa pada saya. Kata doktor, itu biasa jika nak period. Bagi saya tetap luar biasa. 2 bulan berturut saya alami simptom yang sama. Saya risau, adakah saya mempunyai sakit lain. Macam-macam juga saya cuba, jaga makan, minum air masak banyak-banyak dan sebagainya. Sehingga pada bulan ke-3 saya tekad untuk mencuba GLA Complex.

Kesannya?? Alhamdulillah period saya pada bulan itu berjalan lancar, tiada lagi simptom luar biasa seperti pitam, pening dan nak muntah. Datang tepat ikut jadual sepatutnya. Tiada sakit pinggang, dada atau lain-lain. Alhamdulillah..memang syukur sangat!!

Selain untuk kesuburan, GLA ini juga elok untuk anda yang mengalami period tidak teratur.Lagi best, elok juga untuk yang ada masalah kulit. GLA pun ada EPO malah lebih baik dari EPO yang ada di luar sana.
Nak tahu lebih lanjut mengenai GLA boleh baca sini

Cyst kecut dengan GLA Complex?
http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget