[Testimoni] Haid teratur dengan GLA Complex bonus kulit semakin lembap dan cantik!!

Alhamdulillah, terima kasih Allah di atas segalanya. Syawal bakal melabuhkan tirai tak lama lagi. Dah habis puasa sunat ke? Tahniah pada yang dah habis. Bagi yang belum, insyaAllah masih sempat nak buat dengan baki Syawal yang ada. Walau tidak cukup 6 hari pun, jangan sedih sebab anda dah buat yang termampu. Ye tak?? Eh, bukan nak ceramah mengenai puasa sunat...saya ni bukan ahlinya!! Seperti biasa, masih lagi cerita mengenai GLA  Complex, saya memang jujur dah jatuh cinta dengan GLA  ni!! Setiap hari mesti ambil 1 biji waktu malam. Kalau anda wanita, memang elok la ambil GLA  ni..nak tahu sebab apa?? Kita baca testimoni dulu...jommm

Salam semua..nak share pengalaman saya sendiri ni selepas melahirkan anak saya bulan 1 hari tu. Period tok sah cakap la memang tidak teratur. Macam chipsmore kejap ada kejap takde. Tambah-tambah lagi saya breastfeeding mom. Then, hari tu tergerak hati nak guna GLA  Complex. Memang best!! Baru sebulan makan, then bulan selepas saya makan tu terus period best!! Maksud best kar sini period datang macam masa anak dara dulu. Tapi sekarang ok dah, menstrual cycle dah kembali kepada normal. Memang jadi la Gla ni, kemudian bonus yang saya dapat, memang kulit ada beza, nampak lain sikit, rasa lembut sikit dan kalau keluar walau pakai moisturiser je xnampak macam x makeup pun. Macam lembap sikit kulit gitu, dan sekarang nak keluar rumah tak payah letak foundation lagi.

Dulu, dalam banyak-banyak vitamin Shaklee ni, GLA memang saya tak terfikir nak guna dan makan. Sebab saya tidak merasakan saya perlu ambil!!Sehinggalah jadi 1 kejadian pada saya. Baru terhegeh-hegeh nak ambil, dan alhamdulillah saya ambil setiap hari. 1 botol tahan 2 bulan jika anda ambil untuk kesihatan optimum. Untuk kes haid tak teratur dan kesuburan lain pula caranya ye. Boleh tanya saya ;)

Jom kita tengok apa best sangat GLA ni sampai saya dan ramai orang jatuh cinta?
APA FUNGSI GLA COMPLEX SHAKLEE ?
1) Bagi wanita yang punya kitaran haid yang tak teratur
     >> GLA membantu mengawal dan mengatur kitaran haid

2) Bagi yang dah lama ingin mendapatkan zuriat
    >> GLA membantu meningkatkan kesuburan

3) Bagi yang sering mengalami PMS (pre-menstrual sindrom)
   >> GLA membantu melegakan simptom2 pra haid seperti sakit perut, sakit pada buah dada & lain2 ketidakselesaan

4) Bagi wanita yang hampir/sedang putus haid
    >> GLA melegakan tanda-tanda putus haid

5) Bagi yang ingin cantik
    >> GLA menjadikan kulit lebih berseri-seri, glowing
    >> GLA juga menguatkan kuku dan rambut 

6) Bagi yang ada masalah jerawat
    >> GLA menseimbangkan hormon, hormon yang tidak stabil sering menyebabkan jerawat tumbuh tanpa sebab pada muka walaupun empunya diri

7) Untuk kesihatan menyeluruh
   >> Menguatkan sistem imun tubuh
   >> Mengawal kencing manis dan darah tinggi
   >> Mengawal kolesterol
   >> Baik untuk fungsi saraf

Jom dapatkan GLA sempena promosi berlangsung ;)
http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget