[Testimoni] Hamil dengan Set Kesuburan Shaklee

Rupanya hari ni dah  22 Syawal. Cepatnya masa berlalu. Bagi yang belum sempat habiskan puasa sunat tu, masih sempat lagi untuk berbuat demikian. Kerana ada lagi baki 8 hari Syawal. Yela, sah-sah hujung minggu memang tak dapat puasa...pertama penuh dengan jemputan sana sini, kedua, lagi best puasa jika bekerja dari waktu cuti. Apapun, nak buat puasa sunat pun kenalah habiskan yang wajib dulu...ye tak?

Sempena promosi GLA bulan ni, jom saya kongsikan lagi testimoni berkaitan.
Alhamdulillah, saya dah hamil dengan Shaklee selama 2 tahun setengah menanti, saya period tidak teratur, ada cyst dan pcos. Shaklee amat membantu selepas 5 bulan saya amalkkan dnegan konsisten di samping masih menjalani rawatan fertility. Doktor fertility saya pun kagum dan katakan ya kepada Shaklee amat bagus untuk membantu masalah kesuburan saya. Saya bersyukur dengan rezeki yang dikurniakan oleh Allah pada bulan Shaaban ini. Saya pernah share di group ni dulu tentang pcos yang saya alami. Alhamdulillah kita hanya usaha, hanya tuhan yang tentukan rezeki kita. Cuma cepat dan lambat sahaja. Jangan lupa untuk berdoa tanpa jemu kepadaNya....

Ye betul, jika anda mengalami masalah dengan period tak teratur, cyst atau pcos, masalah kesuburan...anda memang wajib mencuba GLA Shaklee. Ye, perlu berusaha untuk tingkatkan taraf kesihatan kita. Doa-doa juga, usaha tetap perlu ada. Nak tahu lebih mengenai Set Kesuburan Shaklee?

http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget