[Testimoni] Set Bersalin Shaklee..badan cergas macam tak berpantang!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur terima kasih kepada Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah...ameen ya rabb!!

InsyaAllah hari ni nak cerita pasal Set Bersalin Shaklee. Sebagai ibu dan wanita, jangan pandang remeh waktu kita berpantang. Walau di zaman serba moden, nutrisi amat penting bagi ibu yang baru lepas melahirkan.




Mengapa nutrisi penting?
  • Pemulihan 
  • Pengeluaran susu 
  • Mengurangkan penyakit pada bayi 
  • Meningkatkan keadaan kesihatan

Ye, pemilihan set bersalin yang betul amat penting. Memang banyak jenis dan jenama bersalin di luar sana. Tapi, adakah ianya benar-benar berkualiti dan sesuai untuk kita. Untungnya Set Bersalin Shaklee ini, pengambilan vitamin ini boleh diteruskan walaupun anda sudah melepasi 44 hari, 60 hari. Ye, tak rugi...set hamil boleh diteruskan sehingga bersalin, begitu juga Set Bersalin. Boleh terus di ambil...walaupun sampai bila-bila ;)

Jom kita baca testimoni di bawah.




Puan Nurhida, lepas sebulan dah bawa kereta untuk pergi check up..badan rasa cergas dan rasa macam tak berpantang. Amat berbeza berpantang dengan set shaklee!!


Ye, buatlah pilihan yang tepat..seperti kawan Puan Eyna, akhirnya buat keputusan untuk berpantang dengan Set Bersalin Shaklee walau sebelum ni banyak kali tak jadi. Kenapa?? Kerana Shaklee memang terbaik.

Jemput baca testimoni, kenapa Shaklee terbaik!!

Hubungi

Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/messages/SupplementForAll

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget