OFFER....Special Offer!!! Special Gift!!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya...Semoga kita semua sentiasa di dalam rahmat dan kasih sayang Allah.

Alhamdulillah...semalam genap usia anak sulong saya 5 tahun, sekejap je masa berlalu. Tak sangka dah lima tahun juga saya bergelar ibu. InsyaAllah 22 Disember ni pula merupakan ulangtahun perkahwinan saya ke-6. Wahhh....enam tahun dah rupanya saya jadi isteri orang!! ;) Banyak suka duka, cabaran dan rintangan yang telah dilalui sepanjang usia perkahwinan ini.

Ok..back to the main purpose!!!

Dengan rasa rendah diri...saya menawarkan TAWARAN julung-julung kalinya...untuk sesiapa yang layak!!

Siapa yang layak?? Untuk mereka yang membeli vitamin Shaklee full set bermula 17 Disember 2013-31 Disember 2013.

Apa yang dapat?? Saya akan berikan......
  • FREE GIFT(untuk vitamin - shaker, pill box, tasbih, etc)
  • FREE Exclusive Consultation
  • FREE Delivery/COD
  • dan paling best.....SPECIAL GIFT worth RM30-RM100.

Apa full set tu?
Full set merupakan set-set yang ditawarkan seperti
Best kan?? Cepat-cepat hubungi saya...sementara stok masih ada... ;)

Hubungi


Wardah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget