[Testimoni] OmegaGuard membantu untuk menguruskan badan!!

Alhamdulillah..syukur kepada Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah..ameen ya rabb!! Sedar tak sedar kita dah pun berada di penghujung minggu kedua untuk bulan disember. Ada lagi 2 minggu lebih je lagi promo OmegaGuard ni.

Jangan lepaskan peluang...rugi tak rebut masa tengah murah ni, kalau beli 6 dapat percuma 1, pastu dapat keahlian PERCUMA lagi. Siapa nak bagi kan?? hehe

Seperti yang dijanjikan..saya nak kongsi lagi testimoni berkaitan OmegaGuard. Testimoni yang sebelum ni boleh tengok kat sini.

Ok, jemput baca ye.

Testimoni 1...turun 7kg.
- Ambil ESP + OmegaGuard + Alfalfa
- Susu badan semakin banyak...
- Berat badan turun 7 kg
- Muka semakin berseri-seri gitu...
- Lepas jatuh cinta, terus jadi ahli..memang ramai yang macam ni..salah seorangnya saya la ;)

Testimoni 2..turun 50kg dari berat asal...

- Ambil Herb-lax untuk mudah membuang
- Ambil Cinch untuk bagi rasa kenyang
- Ambil OmegaGuard untuk mengatasi badan yang sukar berpeluh
- Ambil Lecithin untuk singkirkan lemak.
- Akhirnyaaaaaa....turun 50kg dari berat asal.

Wahhh...50kg tu...satu angka yang besar...!!Hebatkan...?? Untuk kurus memang perlukan semangat yang kental. Kental macam mana? Kurangkan pengambilan nasi, terutama makan malam, bersenam...ye perlu bakar balik kalori yang dah kita ambil. Supplement hanya membantu...kalau makan tak jaga, tak bersenam....alamatnya jawab sendiri la!!!

Best kan? Kenapa saya kata best??
Jika anda nak Set Kurus Shaklee, ataupun nak OmegaGuard ataupun nak apa-apa vitamin..sila hubungi saya. Saya akan cuba cadangkan yang terbaik untuk anda...bersesuaian dengan bajet anda.

Hubungi saya


Wardah



Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget