[Testimoni] Vivix Shaklee dan Darah Tinggi

Sedar tak sedar promosi Vivix dah berlangsung lebih 16 hari...ramadhan pun dah hari ke-18 hari ni. Pantasnya masa berlalu, insyaAllah minggu depan kita semua dah bersedia untuk pulang ke kampung halaman untuk menyambut hari raya bersama keluarga...kan?? Mesti tak sabar rasa nak berjumpa dengan keluarga tersayang...ye, ibu dan ayah kita. Bersyukurlah jika ibu dan ayah kita masih ada..boleh juga kita membuat bakti kepada mereka. Di usia mereka yang sudah tua, saya memang menitik beratkan kesihatan ibu dan ayah..sebolehnya ingin mereka sihat sentiasa. Dan alhamdulillah, suplemen Shaklee juga banyak membantu dalam menaikkan taraf kesihatan mereka. Ibu saya, ambil Vivix, ESP dan Ostematrix..sebab ibu saya ni ada sakit sendi..alhamdulillah sejak ambil suplemen banyak benar dah bezanyanya. Ayah pula ambil OmegaGuard dan Vitalea, lebih setahun saya jadi pengedar baru ayah nak makan suplemen. Alhamdulillah kerana Allah bukakan hati ayah saya. Jom baca testimoni Puan Mas di bawah...berikan Vivix kepada ibu tersayang!!


Salam, saya nak share pengalaman bagi mak Vivix. Umur dah 66 tahun. Menghidap penyakit darah tinggi, kolesterol tinggi dan COAD ( Chronic Obcctructive Airway Disease). Mak selalu hadapi masalah pernafasan bila cuaca tak menentu. Bila tak sihat kena makan antibiotik baru ok. Lepas bagi Vivix mak bagitahu dah bertambah sihat dan tak berkepit dengan minyak angin lagi sebab selalu sakit sendi. Mak kata dah boleh menyangkul!! Sangat gembira. Syukur Alhamdulillah...tq Shaklee.
Berapakah nilai kesihatan? Kesihatan tinggi nilainya, apa guna duit banyak jika kita sakit. Betul tak? Sementara sihat ini, marilah kita perbaiki nilai kesihatan kita dengan suplemen semulajadi. Jika anda perlukan suplemen Shaklee, anda telah bertemu dengan orang yang betul ;)
http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

1 comment:

Shaklee said...

Salam kenal dari saya, salwa

saya bloghopping dan jumpa blog wardah

tergerak nak komen sebab...

blog ni cantik dan kemas sangat pada pandangan mata saya


huhu

tahniah ya Wardah

blog cantik secantik nama tuannya ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget