Beli barang dengan eSell Shaklee

Salam 10 ramadhan buat semua pengunjung blog ini ;) Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Berita gembira buat anda semua, nak tahu apa berita gembira tu? Selain membeli terus dari saya, anda juga boleh buat belian terus dari Shaklee. Dan Shaklee juga akan terus menghantar barang yang dibeli ke pintu depan rumah anda. Samada melalui G-Dex ataupun Citylink. Senang kan?? Selama ni saya je yang buat stok beli terus dari Shaklee...kini, anda pun sama...!!!

Ok, saya senaraikan antara Set-set yang terdapat di Shaklee
  1. Set Lelah
  2. Set Hamil
  3. Set Kesuburan
  4. Set Kurus Bajet
  5. Set Skincare Asas
  6. Set Kanak-kanak
  7. Set Resdung
  8. Set Kurus Ibu Menyusu
  9. Set Sendi
  10. Set Mighty 3 Gems
Cara bayarannya pula, boleh gunakan kad kredit ataupun kad debit anda. Senang kan?? Jika tidak terdapat dalam senarai, anda boleh hubungi saya. Tetapi jika anda mahu belian terus daripada saya. Boleh hubungi saya..jangan segan-segan ;)
http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget