[Testimoni] Set Gout Shaklee Terbaik!!

Alhamdulillah...kita sudah berada di 20 Ramadhan. Setakat hari ini, saya dan suami memang tidak jejakkan kaki ke bazar ramadhan. Bukan boikot. Bukan mengelak. Cuma, rasa lebih selesa masak di rumah. Walaupun, sekadar mi goreng...roti tortilla inti ayam/telur. Kelemahan saya bila ke pasar ramdhan atau pun apa-apa pasar ialah, tidak tahu nak pilih menu/makanan apa. Jika, ke pasar malam pun, lebih suka beli buah-buahan, sayur dan barang basah. Akhirnya balik rumah, masak juga yang mudah-mudah :) Sebenarnya hari ni nak cerita pasal Set Gout Shaklee. Apa yang ada di dalam set ini?

Nak tahu apa peranan setiap vitamin?
1. Alfalfa- untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak utk melancarkan proses detoks ini.

2. Performance drink- memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi. Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid uric.

4. OmegaGuard- Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan inflamation pada sendi-sendi pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.

Di bawah ada beberapa testimoni, jemput baca

Testimoni 1
Testimoni 2
Testimoni 3

Alhamdulillah...selagi ada hayat dikandung badan, kita perlu berusaha untuk sihat. Jika badan sihat, hati senang dan tenang..nak beribadat pun jadi lancar. Betul tak? ;)
http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget