[Testimoni] Hilangkan dan pudarkan Parut dengan Set Skincare Shaklee.

Alhamdulillah hari ke-27 ramadhan.Lagi 2 hari ramadhan akan pergi tinggalkan kita. Semoga kita dapat bertemu degan ramadhan akan datang..ameen ya rabb!! InsyaAllah hari ni nak cerita pasal kecantikan...siapa tak suka kecantikan kan? Allah pun sukakan kecantikan. Bila ambil produk Shaklee ni memang banyak dapat bonus, sebagai contoh ambil ESP dan Alfalfa untuk ibu menyusu, susu badan pun banyak...kulit muka makin cantik, rambut kurang gugur, masalah-masalah wanita hilang, perkumuhan lancar dan sebagainya. Kiranya, ambil 1-2 vitamin..kebaikan yang dapat siap banyak bukan main. Siapa yang dah pernah ambil produk Shaklee mesti akui kata-kata saya. Jom baca testimoni di bawah..siap ada gambar lagi ;)
Assalamualaikum,
Alhamdulillah saya nampak hasil positive selepas 6 bulan konsisten set kecantikan Vit C + ESP + Alfalfa + GLA. Ada budget lebih saya consume vivix dan minum air tak kurang dari 2 liters, max 3 liters, kurangkan makanan berminyak, cuci muka pun guna enfuselle purifying. Sekarang parut pun dah pudar. Harap dapat memberi semangat kepada orang yang mengalami masalah yang sama.
Terima kasih!!
Pendek kata, makan suplemen ni perlu konsisten insyaAllah baru kita nampak dan terasa perubahannya. Sebab suplemen ni bukan ubat, suplemen memperbaiki taraf kesihatan kita.

http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget