[Testimoni] Set Mighty 3 Gems di bulan puasa untuk ibu menyusu

Alhamdulillah terima kasih ya Allah di atas segalanya. Semoga kita semua sentiasa di dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Hari ini sudah 2 ramadhan. Alhamdulillah...dengan izin Allah juga kita dapat berada di dalam bulan ramadhan..bulan rahmat..bulan keampunan. Ramadhan kali ini saya dan suami berazam untuk tidak ke bazar ramadhan. Rasanya tidak sukar sangat, sebab kami memang jarang beli makanan di pasar malam, selalunya di pasar malam saya lebih suka beli sayur, buah-buahan, dan bahan mentah untuk di masak. Apapun, baru hari puasa kedua..semoga berkekalan sehingga akhir ramadhan ;)

Meleret-leret pula cerita, hehe bulan puasa kali ini...saya dan suami memang ambil Set Mighty 3 Gems Shaklee sewaktu sahur dan berbuka. Alhamdulillah sangat berbeza...rasa bertenaga sepanjang hari. Set ini sangat sesuai untuk semua golongan. Tak percaya? Jempur baca testimoni di bawah ;)

Lupa bagitahu saya punya testi...tahun lepas bf anak saya sepenuhnya. Masa tu baby baru berumur setahun dan dah tentu permintaaan susu dia demand. Time sahur saya minum ESP + PD + Mealshakes + Kurma + Susu..sedap hehe. Tapi kenyang bertenaga sepanjang hari walaupun saya bekerja di luar...hahah saya jaga bazar masjid india dan kawasan bukit bintang tau time tu. Alhamdulillah 3 gems sangat membantu..susu perahan tetap maintaned 10-12 oz lebih sehari.

Ada lagi testimoni yang akan saya kongsikan, insyaAllah. Tak tumbuh tak melata...tak sungguh tak kata ;)

http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget