Ye..Shaklee untuk semua!!

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya.Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah..ameen ya rabb! Sedar tak sedar dah lama hampir 9 bulan jugalah usia blog ni kan? Saya ni memang suka meluah perasaan di dalam blog, rupanya banyak blog juga yang saya dah buat. Sekarang ni maintain yang ni je. Cerita pasal Shaklee ni, sampai bila pun tak habis..yela, Shaklee ni bukan produk baru sehari dua. Malah, kata orang tak perlu diperkenalkan lagi la..sebab semua orang dah tahu. Memang ada banyak produk kat luar sana tu, tapi...nak ke kita tanggung risiko dengan produk yang indah khabar dari rupa?

Kali ni saya nak cerita sikit, istilahnya ialah menSHAKLEEkan semua!! Istilah baru tu...kalau cari dalam kamus pun memang tak jumpa. :D

Meh nak cerita sikit, harap tak boring baca ye..Ye betul, Shaklee untuk semua.. !! Semua adik beradik saya dah ambil produk Shaklee, dan dua orang daripadanya sudah pun menjadi ahli secara sukarela. Benda baik elok dikongsi bersama, betul tak? Mak ayah saya pun alhamdulillah turut join the club.

Jika anda tidak tahu apa vitamin untuk anda..boleh hubungi saya untuk konsultasi, insyaAllah saya akan cadangkan ikut bajet anda ;)

Hubungi saya

Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/messages/SupplementForAll


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.






No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget