[Testimoni] Ambil Set Kurus Shaklee bonus dah boleh makan seafood, tiada keputihan..


Hari ni saya nak kongsi lagi testimoni berkaitan Set Kurus Shaklee. Bukan apa, promosi Alfalfa ni pun tinggal 4 hari je lagi. Selepas ni harga Alfalfa dah tak dapat murah macam ni. Apa tunggu lagi, sempena harga promosi ni elok benar kalau beli Alfalfa saiz L terus. Berbaloi-baloi. Ramai pengguna Shaklee yang setelah berkenalan dengan produk Shaklee memang akan jatuh cinta dengan produk Shaklee. Apa tidaknya, kita berhajat nak A, tetapi dapat A + B + C + D. Itu bonus namanya kan??

Contohnya, si ibu berhajat nak banyakkan susu...ambil Set 3M...susu badan memang meriah, bonusnya kulit semakin cantik dan putih, siap kurus lagi. Kita pun sama, jika kita boleh dapat lebih dari apa yang kita jangka mesti akan rasa seronok dan gembira. Mahu dicanang satu dunia ye tak?

Puan Fatin berhajat nak kuruskan badan, walaupun berat badan beliau tak turun banyak bonus lain yang beliau dapat ialah tidak lagi gatal-gatal selepas makan makanan laut, keputihan dan kurang, jarang pening, kulit jadi cantik dan badan pun semakin cergas.



Apa yang ada di dalam Set Kurus yang Puan Fatin ambil ni?

Set Kurus : ESP , Alfalfa, Lecithin

Jika anda mengalami masalah seperti Puan Fiza, badan semakin berat, keputihan, alergik makanan laut sila la dapatkan vitamin tu dengan saya. Sempena bulan Januari ni Alfalfa memang murah.

Lagi Entri berkaitan ialah
  1. Ambil Set Kurus Menyusu, susu badan tetap banyak 
  2. Alfalfa sebagai kacip fatimah moden 
  3. Turun 5kg dengan Set Bajet
http://supplementforall.blogspot.com/2014/03/jana-pendapatan-dengan-shaklee.html

Hubungi saya



Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/messages/SupplementForAll

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget