[Testimoni] Set Bersalin Shaklee...nampak macam anak dara selepas bersalin!!

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah. Semoga kita semua sentiasa di dalam rahmat dan kasih sayang Allah. Ameen ya rabb!!!

Dah lama tak cerita pasal Set Bersalin/Berpantang...jemput baca testimoni Puan Azzahra di bawah.




Ringkasan cerita, Puan Zahra ni dia ambil vitamin Shaklee dari masa hamil...kemudian diteruskan sampai bersalin. Masa beliau hamil, beliau Ambil ESP,Vitamin C, Omega dan B-Complex. Lepas tu, bersalin beliau tambah Alfalfa dan Vitalea pula.

Dari cerita beliau, memang beliau hanya berjalan kaki ke pejabat dari awal hamil sampai dah sarat. Cuma beza masa jela, 10 minit ke 20 minit bila dah sarat. Yela, masa sarat...badan memang berat nak bawa. Orang yang jumpa beliau siap tegur, cergas macam tak pregnant. Berat masa hamil pun naik stabil 20kg. Masa 7 bulan, hb dia turun..jadi dia ambil Vitamin C pastu naik cantik hb dia.


Lepas bersalin, susu meriah, luka bersalin cepat sembuh, orang yang datang ziarah siap tegur macam tak pantang sebab nampak sihat. Siap ada makcik yang tegur beliau nampak macam anak dara sebab berat turun ke 50kg. Anak masuk 3 bulan, berat jadi 47kg.


Ye, semua dengan izin Allah...tapi kita memang perlu berusaha untuk sihat dan cergas.

Banyak dah testimoni bersalin saya kongsi sebelum ni. Testimoni Set Hamil pun ada banyak.

Jika anda, perlukan nasihat dan cadangan berkaitan Set Hamil dan Berpantang boleh hubungi saya. Saya akan cadangkan bersesuaian dengan bajet anda.


Hubungi saya

Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/messages/SupplementForAll


Peringatan bersama
: Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget