[Testimoni]Set Kurus Shaklee lagi...dari 80kg ke 52 kg dalam 4 bulan...

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah. Ameen ya rabb!!

InsyaAllah hari ni saya nak kongsi satu testimoni Set Kurus Shaklee.Nampaknya dah makin ramai yang kurus setelah ambil Set Kurus Shaklee ni kan? Jemput baca ye..
Vitamin Shaklee apa yang diambil oleh Puan Mariana?

Mulanya beliau ambil Lecithin dan Alfalfa, kemudian ditambah pula dengan OmegaGuard. Dalam masa 4 bulan hasilnya....dari 80kg ke 52 kg....wah banyak tu!!! Jumlah semua 28 kg. Tengok gambar pun kita dah tahu. Memang nampak perbezaan ketara,

Dan apa yang penting sekali, mestilah istiqamah disamping kawal selera makan. Dan jangan lupa bersenam. Vitamin hanya makanan tambahan, jangan salahkan vitamin jika anda tidak kurus. Semangat untuk kurus perlu ada, tambahkan juga senaman atau apa jua aktiviti untuk membakar lemak dengan lebih cepat.

Kalau surirumah tu, memasak, sidai kain, kemas rumah, tu pun aktiviti berpeluh juga kan?

InsyaAllah, jika orang lain boleh. Kenapa kita tidak kan?

Set Kurus Shaklee ni boleh ikut bajet anda, jika poket tebal boleh cuba set penuh. Saya akan cadangkan vitamin bersesuaian dengan bajet anda. ;)

Sempena promo vivix bulan November ini, hadiahkan vivix kepada ibubapa kesayangan kita. Tak sayang ke kita dengan mereka? Vivix terbukti dapat menyembuhkan penyakit-penyakit yang kritikal dengan izin Allah. Tak salah jika kita mencuba kan?

Boleh baca testimoni vivix di sini.

Hubungi saya,
Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/messages/SupplementForAll




Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.
 



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget