[Testimoni]Set 3M Shaklee...amat sesuai untuk anak yang pramatang!!

Alhamdulillah syukur kepada Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan dan sentiasa di dalam redhaNya. Ameen ya rabb!!

InsyaAllah hari ni saya nak kongsi testimoni Set 3M Shaklee, testimoni berkaitan kelahiran bayi pramatang. Jemput baca ye!!

Daripada testimoni kita dapati Puan Qaseh  melahirkan anak yang pramatang ketika kandungan berusia 32 minggu, ataupun 8 bulan. Berat bayi masa lahir tu ialah 1.6kg, berat bawah 1.8kg memang kena tahan la di NICU kan?

Dengan izin Allah berkat pengambilan Set 3M Shaklee, ketika anak beliau berusia 2 bulan beratnya ialah 3.8kg. Fuh banyak tu, kenaikan 2.2kg dalam masa 2 bulan. Alhamdulillah!!

Agaknya macam mana Set 3M ini dapat membantu ye??

1.ESP
Mengandungi Isoflavone yang bertindak seperti hormon estrogen, membantu dalam meningkatkan penghasilan susu. Di sampiong itu Isoflavone melambatkan, membantu melembap, menggebu dan menganjalkan kulit dan payudara. Di samping itu soya menggandungi protein yg tinggi utk bayi anda.

2.Alfalfa
Telah digunakan sekian lama secara tradisi oleh para ibu untuk meningkatkan penghasilan susu. Di samping itu Alfalfa bagus untuk kesihatan buah pinggang dan merendahkan kandungan kolestrol.

3.B-Complex
Amat penting untuk memastikan perkembangan saraf yg sempurna untuk bayi anda, di samping memastikan kesihatan mata, mulut dan kulit anda serta bayi. Selain itu, ia membantu penghasilan tenaga dan darah.

4.Ostematrix
Ianya sangat penting untuk memastikan kesihatan gigi dan tulang anda. Susu yang anda berikan kepada bayi mengandungi kalsium yang tinggi, jika anda tidak mengambil kalsium yg cukup, kalsium dari tulang anda akan diserap bagi menghasilkan susu. lama kelamaan terutamanya ibu yang mempunyai anak ramai, tulang anda akan rapuh, gigi rongak, belakang membongkok. Oleh itu, pastikan anda mengambil kalsium yang cukup.

5.Vitalea
Adalah yang terpenting untuk anda dan bayi kerana ia mempunyai nutrisi lengkap bagi memastikan kesihatan yang sempurna dari segala aspek kesihatan.

6.Vitamin C
Penting untuk mengoptimumkan imun sistem anda dan bayi, di samping itu ia membantu dalam penghasilan kolagen. Bagus untuk kulit yg cantik dan sihat.

Tak cukup 1 testimoni, nak lagi? klik sini.

Alhamdulillah, seronok jika dapat membantu. Hubungi saya jika anda perlukan konsultasi dan pesanan,

Wardah



Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget