[Testimoni] ESP..kulit cantik dan kurus..

Lamanya betul tak cerita pasal ESP. Di sana sini semua orang duk cerita pasal ESP, apa la best sangat ESP ni sampai ramai sangat orang suka duk bercerita kan? Yang pasti, bak peribahasa tu..tak tumbuh tak melata, tak sungguh orang tak kata. Betul tak??

Baru ni amat best, jumpa kawan lama di Pejabat Pos Alamanda..Dia sangka saya masih bujang, sebab nampak awet muda!! Ye ke? Walaupun realitinya umur dah banyak...buh lilin atas kek pun dah tak nampak kek, sebab penuh dengan lilin.

Ok, sambung cerita pasal testimoni Puan Hani ni..jemput baca dulu testimoni beliau

Tengok gambar pun dah terbukti...banyak beza dulu dan sekarang. Betul tak? Beliau hanya minum ESP.

Minum ESP memang boleh kenyang. Kerana ESP sendiri terdiri daripada protein. Dan fakta yang paling best perlu anda tahu ialah

1 hidangan ESP ini bersamaan dgn 2kali ganda daging, 4kali ganda telur...12kali ganda susu rendah lemak...tiada kolestrol..tiada asid uric dan sgt mudah diserap oleh tubuh manusia....

Nak tahu apa pula manfaat ESP dan kelebihan ESP?

 1. Kekal Muda : Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dan sebagainya.

6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Wah, banyaknya kelebihan dan faedah ESP ni. ESP juga merupakan makanan tambahan harian saya. Rasa tak lengkap hari saya jika tidak mengambil ESP. Hebat betul penangan ESP ni kan? ESP ni bukan hanya untuk wanita ye, semua golongan boleh...lelaki..wanita, tua, muda,...pendek kata, beli 1 canister, satu keluarga boleh rasa manfaatnya. ;)

Tak kenal maka tak cinta!! Bila dah kenal baru tahu...hebatnya ESP.

Lagi entri berkaitan kulit
  1. Mula ambil untuk kurus, tup-tup kulit semakin cantik...
  2. ESP licinkan kulit
  3. Kulit tidak lagi kusam

Klik sini untuk baca testimoni lain.

Hubungi saya


Wardah




Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya.
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget