Harga Set 3M (breastfeeding) Shaklee

Siapa kata produk Shaklee mahal? Itu antara persepsi yang memang selalu kita dengar. Tak perlu cakap orang, saya pun dulu memang mempunyai anggapan yang sama. Tak kenal maka tak cinta. Alhamdulillah saya melakukan langkah pertama. Dan sejak itu saya menjadi pengguna setia Shaklee, dan kini telah menjadi pengedar ;)



Apa yang ada di dalam set 3M Shaklee?

1.ESP
Mengandungi Isoflavone yang bertindak seperti hormon estrogen, membantu dlm meningkatkan penghasilan susu. Di sampiong itu Isoflavone melambatkan, membantu melembap, menggebu dan menganjalkan kulit dan payudara. Di samping itu soya menggandungi protein yg tinggi utk bayi anda.

2.Alfalfa
Telah digunakan sekian lama secara tradisi oleh para ibu untuk meningkatkan penghasilan susu. Di samping itu Alfalfa bagus untuk kesihatan buah pinggang dan merendahkan kandungan kolestrol.

3.B-Complex
Amat penting untuk memastikan perkembangan saraf yg sempurna untuk bayi anda, di samping memastikan kesihatan mata, mulut dan kulit anda serta bayi. Selain itu, ia membantu penghasilan tenaga dan darah.

4.Ostematrix
Ianya sangat penting untuk memastikan kesihatan gigi dan tulang anda. Susu yang anda berikan kepada bayi mengandungi kalsium yang tinggi, jika anda tidak mengambil kalsium yg cukup, kalsium dari tulang anda akan diserap bagi menghasilkan susu. lama kelamaan terutamanya ibu yang mempunyai anak ramai, tulang anda akan rapuh, gigi rongak, belakang membongkok. Oleh itu, pastikan anda mengambil kalsium yang cukup.

5.Vitalea
Adalah yang terpenting untuk anda dan bayi kerana ia mempunyai nutrisi lengkap bagi memastikan kesihatan yang sempurna dari segala aspek kesihatan.

6.Vitamin C
Penting untuk mengoptimumkan imun sistem anda dan bayi, di samping itu ia membantu dlm penghasilan kolagen. bagus untuk kulit yg cantik dan sihat.


Nampak macam banyak dan mahal sebab harga semua RM5++, tapi ianya berbaloi sebab tahan dalam 3-4 bulan bergantung kepada cara pemakanan setiap botol. Tapi, seandainya anda tiada bajet yang besar, boleh tengok pakej seperti di bawah.
Harganya pun bersesuaian dengan bajet anda. Kalau tak tahu nak ambil yang mana satu, boleh pm atau email saya untuk pertanyaan lanjut. Nak baca testimoni klik sini.

Lagi Entri berkaitan
  1. Tips mengepam untuk ibu
  2. Susu merudum ketika datang haid?
  3. Bonus yang ibu dapat ambil Set 3M
Hubungi saya ye
Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya. 

1 comment:

Kayu Manis said...

assalamualaikum..knor berkunjung ke sini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget