Kenapa perlu memilih Shaklee?

Assalamualaikum dan salam sejahtera ;)

Alhamdulillah dan syukur kepada Allah di atas segalanya. Rasanya belum terlewat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya kepada semua!! Semoga semua amalan kita diterima Allah..ameen ya rabb!!

Hampir 2 minggu juga blog ni tak update, insyaAllah saya akan cuba update selalu selepas ini. Kali ini saya nak ceritakan kenapa saya memilih Shaklee, eh bukan saya sahaja...suami, anak-anak, mak, kakak dan adik-adik saya dan kakak ipar.


Sebelum terlupa, saya nak kongsikan carta di bawah

Berikut adalah kedudukan carta supplement multivitamin dunia 2013.

TOP 5 Ranking Dunia

No 1 Xtend-Life
No 2 Shaklee
No 3 Douglas Laboratotries
No 4 USANA Health Sciences
No 5 Source Nutrals

Top 5 Ranking Malaysia

No 1 Shaklee
No 2 USANA Health Sciences
No 3 Herbalife
No 4 Alpha Lipid
No 5 Nutrilite (Amway, Quixtar)

Kenapa kita perlukan makanan tambahan (supplement) ?
1.    Kita mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat
2.    Kebanyakan rakyat Malaysia makan mengikut rasa sahaja.
3.    Gangguan penyerapan nutrisi daripada pemakanan.
4.    Kehilangan nutrient dalam makanan
5.    Buah-buahan dan sayuran mungkin terjejas atau tercemar.
6.    Badan kita memerlukan dos yang lebih bagi sesetengah nutrient
7.    Kita sering terdedah dengan pencemaran alam sekitar

Memilih Shaklee merupakan langkah bijak untuk nutrisi yang lebih baik

Shaklee menawarkan set supplemen untuk sesiapa sahaja. Set ibu hamil, menyusu, pantang, kesihatan IQ kanak-kanak, cantikkan kulit, mencegah tulang rapuh, atasi keguguran rambut, tingkatkan tenaga dan melawan stress, kecantikan wanita dalaman dan luaran, anti penuaan, mengekalkan kesihatan jantung, meningkatkan kesihatan pesakit kencing manis dan gout, system penghadapan yang lebih baik, penawar resung, asma, tingkatkan system imun, konflik berat badan dan sebagainya.

Alhamdulillah, saya hanya berkongsi yang baik dengan semua. 'Sharing is Caring'. Mak saya mengambil AJHT + Ostematrix + OmegaGuard, alhamdulillah sakit-sakit sendi dan lutut sudah berkurang, dan mak juga sudah masuk bulan kedua mengambil supplemen Shaklee.

Apa tunggu lagi, lebih banyak cerita yang akan saya kongsikan nanti insyaAllah, benda baik elok dikongsi bersama.


Wardah


Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya. 

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget