Anda sakit lutut? Gunakanlah AJHT Shaklee sekarang!!!

Alhamdulillah syukur pada Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah kerana masih berikan kami nikmat yang paling besar...iaitu nikmat iman dan Islam!! Sedar tak sedar hari ini merupakan 23 ramadhan, pasti ramai yang akan pulang ke kampung untuk berhari raya bersama keluarga tercinta. Betul tak?

Bulan lepas promo GLA Complex, apa pula promo bulan Ogos ni?Bulan Ogos ni, Shaklee promo AJHT atau nama panjangnya Advance Joint Health Tablet.Apa maksud promo tu, maksudnya BUY 6 FREE 1. Untung dan berbaloi-baloi! Kenapa saya kata begitu? Sebab, bukan senang nak dapat murah kan? Tambahan pula, terbukti secara klinikal berkesan seawal 5 hari pengambilan.

Sebelum cerita panjang, kita mesti tahu apa itu sendi?

Sendi- sendi membentuk hubungan antara tulan-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daripada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia ( bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antara tulang-temulang dan membantu menyerap hentikan dari impak fizikal.

Namun semakin umur meningkat umur , tulang rawan akan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetuskan pembebasan bahan kimia yang menyerap tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan pada sendi dan membataskan pergerakan seseorang.

Seiring dengan itu,, Shaklee telah mengeluarkan produck AJHT ini untuk membantu kita mendapatkan nutrisi sendi seiring dengan peningkatan sendi kita.


Apa yang istimewa nya,,,AJHT Shaklee adalah menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, SHAKLEE JOINT HEALT TABLET  ialah 100% VEGETARIAN TABLE

Kebaikannya dapat liputan majalah seperti di Malajah Harmoni July 2012

dan Majalah iSihat Sept 2012

Antara Kelebihannya :-

1. Menyokong keselesaan sendi
Ekstrak Boswellia menghalang pembentukan bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialan asid boswelik (AKBA, as...id 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) berfungsi sebagai anti-radang semulajadi.

2. Bertindak sebagai kusyen
Ekstrak jagung membekalkan sumber yang pekat dengan glukosamina yang berfungsi meningkatkan sokongan kusyen sendi dan memelihara tulang rawan. Glukosamina merupakan komponen utama membina tulang rawan dan lendir bagi melicinkan sendi.

3. Memilihara tisu penyambung yang sihat
Zinc, tembaga, mangan dan vit C membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberi kekuatan & struktur terhadap sendi.

Apa tunggu lagi? Sempena raya yang akan datang ni, hadiahkan AJHT kepada ibu bapa kesayangan anda. Boleh hubungi saya untuk dapatkan harga istimewa ;)


Wardah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget