[Testimoni]Set Kurus Shaklee..Sejak amalkan Shaklee...semakin kurus..

Sebagai seorang ibu, kita bertanggungjawab untuk memberikan susu yang terbaik untuk anak kita. Dan sudah tentu susu yang terbaik itu adalah susu ibu!!! Mengikut kajian juga IQ kanak-kanak yang menyusukan badan juga lebih tinggi dari kanak-kanak yang meminum susu formula. Rujuk sini dan sini.

Kebaikan menyusukan anak kepada ibu.

"Breastfeeding burns extra calories, so it can help you lose pregnancy weight faster. It releases the hormone oxytocin, which helps your uterus return to its pre-pregnancy size and may reduce uterine bleeding after birth. Breastfeeding lowers your risk of breast and ovarian cancer. It may also lower your risk of osteoporosis.
Since you don't have to buy and measure formula, sterilize nipples, or warm bottles, breastfeeding saves you time and money. Deciding to breastfeed provides you with regular time for relaxing quietly with your newborn as you grow close and emotionally bond."

 Menyusukan  badan akan membakar lebih banyak kalori, jadi secara tidak langsung ia akan membantu ibu untuk mengurangkan berat ketika mengandung dengan lebih cepat. Ia juga membebaskan hormon oxytocin yang akan membantu rahim kembali kepada bentuk sebelum mengandung dan mengurangkan kadar pendarahan rahim selepas bersalin. Menyusukan badan juga dapat mengurangkan risiko mendapat kanser payudara dan ovari. Malah mengurangkan risiko penyakit osteoporosis.

Sila baca testimoni Puan Nee..setelah mengambil shaklee...badan semakin kurus ;)

Hubungi saya untuk pesanan dan konsultasi percuma ;)

Wardah
|019-3305476|wardahmustapa@gmail.com
http://supplementforall.blogspot.com/
https://www.facebook.com/SupplementForAll

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget