Set Kanak-kanak Shaklee dan Keluarga Saya

Alhamdulillah..segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah. Pagi tadi masa hantar Asyraf ke sekolah, disambut oleh kawan-kawannya di gril. Sementara menunggu cikgu mencari kunci, saya ternampak 2-3 orang kanak-kanak yang selesema, hingus bewarna hijau. Kemudian saya terfikir, patutlah penyakit berjangkit selalu terjadi di sekolah anak-anak kita. Saya pernah jumpa ibu yang setiap bulan mesti ambil cuti kerana anak tidak sihat. Yela, nak buat macam mana tanggungjawab ibu memang berat, tambahan jika anak kita tidak sihat kan?

Alhamdulillah, saya bersyukur sangat kerana anak-anak saya sangat jarang demam dan selesema. Kenapa? Alhamdulillah kerana antibodi Asyraf dan Hadif memang kuat, mungkin kerana faktor pemakanan makanan tambahan yang saya berikan kepada mereka. Jika tanya saya, saya biasanya berikan anak-anak MealShakes, Chewable Vit C seminggu 2-3 kali sahaja. Manakala Nutriferon pula, ketika perlu iaitu ketika tidak sihat. Lain-lain seperti Lecithin dan OmegaGuard pula, dalam seminggu 1-2 kali.

Ok, gambar di bawah di ambil ketika hujung minggu lepas kami sekeluarga ke Muzium Tentera Udara. Kemana dan dimana tu tak penting, yang penting masa berkualiti itu dihabiskan bersama ;)

Jom dapatkan vitamin kesayangan anda. Bulan ni promosi Buy 3 FREE 1 mealshakes, Buy 6 FREE 2 ye!!!



http://supplementforall.blogspot.com/2014/04/borang-jadi-ahli-shaklee.html

Berminat nak dapatkan vitamin Shaklee? Sila hubungi saya ;) atau anda sendiri nak jadi ahli?
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, p

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget