[Ceritera] Majlis Perkahwinan Adik-adikku!!

Salam ya salam...

Alhamdulillah segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah. Kali ini nak cerita tentang majlis perkahwinan adik-adik saya yang baru je lepas. Adik-adik? Ye, saya ada 2 orang adik...dan pada 14 September lepas merupakan hari besar untuk mereka. Seorang adik lelaki dan seorang perempuan. Adik lelaki sudah selamat bernikah pada 5 September di Taiping. Adik perempuan saya pula, nikah pada pagi 14 September dan disusuli majlis pada tengah hari berkenaan.

Masuk kerja hari Rabu, ada kawan pejabat nak tengok gambar..baru saya teringat tiada sekeping pun gambar mereka berdua di dalam telefon saya. Orang sibuk la katakan. Sehinggakan, rasanya memang sukar nak jumpa gambar saya sewaktu majlis berkenaan. Kalau ada pun mesti pose 'ter'masuk bukan ditangkap dengan sengaja.

Almaklum sajalah, majlis kali ini julung-julung kali di adakan di dewan berhampiran rumah mak ayah saya. Jadi, rumah memang kami tutup buat tetamu dari pagi sehinggalah majlis selesai sebelah petang.

Ok, jemputlah cuci mata tengok gambar adik-adik saya ;)





Tahniah..semoga kekal hingga ke jannah..ameenya rabb!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget