[Testimoni] ESP boleh hilangkan Strech Mark??


Alhamdulillah, segala puji bagi Allah di atas segalanya. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah. Sempena promo ESP ni saya nak bercerita tentang bagaimana ESP dapat hilangkan strech mark. Yela, banyak sangat kelebihan ESP ni kalau nak dirungkaikan...Jadi, sebelum bercerita panjang, jom kita ambil tahu dulu apa yang dimaksudkan dengan strech mark ni?
Stretch mark adalah bentuk jaringan parut pada kulit yang terjadi kerana kurangnya kolagen dan tidak mampu menampung peregangan berlebihan pada kulit sewaktu kehamilan. Selain wanita hamil, stretch mark juga boleh terjadi pada remaja, olahraga dan juga pada lelaki dan wanita yang mengalami kenaikan berat badan secara drastik.

Stretch mark biasanya terjadi pada bahagian perut, payudara, pinggul, dan juga pada paha. Jika tidak segera diubati, stretch mark boleh menjadi kekal. Stretch mark tidak akan memudar dengan sendirinya, sebaliknya ia akan menjadi lebih buruk dari waktu ke waktu. Stretch mark tidak menyebabkan rasa sakit, tapi ia tidak sedap pandang mata dan membuat anda merasa tidak percaya diri sendiri.

Vitamin Shaklee yang boleh hilangkan/mencegah Strech Mark

ESP
- berperanan memperbaiki struktur kulit kita kerana ia merupakan sumber protein terbaik. Protein amat  penting dalam proses pembentukan dan pembaharuan sel kulit serta membentuk 'elastic fiber' untuk penegangan kulit! Sel-sel lama dan rosak juga akan disingkirkan dan digantikan dengan sel baru yang sihat.

Sebab itu, parut susah nak hilang bila kita tidak mengambil protein yang cukup kerana sel-sel yang lama itu tidak dapat digantikan dengan sel yang lebih sihat. ESP juga membantu penyerapan vitamin lain berada pada tahap optimum. Sebab tu, jika ESP diambil bersama suplemen-suplemen lain, ianya akan cepat menyerap dan memberi kesan yang lebih baik berbanding mereka yang tak ambil ESP bersama.

Vitamin C
-manakala Vitamin C pula penting bagi pembentukan kolagen. Kolagen adalah sejenis protein, iaitu kumpulan utama kulit yang menghubungkan dan menyokong tisu badan lain seperti kulit, otot, tendon, tulang, urat, organ dalaman serta terdapat di dalam gigi. Kolagen bersama keratin  menjadikan kulit kuat dan anjal dan secara tidak langsung membantu mengurangkan kedutan dan stretch mark!

Jom kita tengok testimoni di bawah



Berminat dengan ESP dan Vitamin C? Boleh hubungi saya untuk pesanan dan pertanyaan sempena ESP Promo ni!! Nak tahu Combo ESP?

Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget