[Testimoni] Set Kurus Shaklee...dari 65kg ke 49kg...

Alhamdulillah...segala puji bagi Allah di atas segalanya. Terima kasih ya Allah. Semoga segala urusan kita dipermudahkan oleh Allah..ameen ya rabb!! Lama juga saya tak cerita testimoni...banyak testimoni sebenarnya cuma tiada kesempatan nak mencoret. InsyaAllah hari ni nak kongsi bersama testimoni set kurus Shaklee, set ni memang la popular...sebab ramai orang Malaysia sekarang dah ada kesedaran, ambil berat tentang masalah berat badan mereka.

Ok, jemput baca testimoni ni dulu.

Di atas merupakan testimoni Puan Faizah yang mengambil Lecithin + Alfalfa + Herblax. Penurunan sebanyak 16kg selama 6 bulan. Apa yang beliau buat untuk kurus selain makan suplimen?
- sit up 3x lepas bangun tidur
- ambil air masak sekurang-kurangnya 2 liter.
- kawal pemakanan harian

Ye, segalanya perlukan kesabaran dan ketabahan. Memang ada produk di luar sana yang menjanjikan kurus dalam masa 7 hari, 2 minggu dan sebagainya. Tetapi, adakah anda pasti ianya selamat?? Dengan suplimen Shaklee tiada keraguan bersarang di hati. Kerana Shaklee, Selamat, Berkesan dan Semulajadi.

Untuk kurus, perlu sedikit usaha...bersenam, kawal corak pemakanan kita, disiplin dan ketabahan hati. Jika orang lain dan saya boleh. Kenapa tidak kita??? ;)
http://supplementforall.blogspot.com/2014/03/jana-pendapatan-dengan-shaklee.html

Hubungi saya untuk pertanyaan dan konsultasi percuma
Wardah Mustapa
SMS/Whatsapp : 0193305476

Peringatan bersama : Kita perlu berusaha untuk sihat. Disamping berusaha, perlu seiring dengan doa kepadaNya

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Don't Forget To Join US Our Community
×
bloggerWidget